fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק מציעה לתושביה קורס הכנה לפסיכומטרי ב-500 שקלים בלבד

עלות קורס הכנה לפסיכומטרי יכולה להגיע לאלפי שקלים. בעיריית קרית ביאליק החליטו לסבסד את הקורס, כך שהעלות למשתתפים היא סמלית
אות אביר איכות השלטון . אלי דוקורסקי | צילום: דורון גולן
אות אביר איכות השלטון . אלי דוקורסקי | צילום: דורון גולן

עיריית קרית ביאליק תצא בימים הקרובים בפרסום נרחב של מיזם חברתי המציע קורס הכנה לפסיכומטרי לתושבי העיר במחיר סמלי של 500 שקלים.

כדי להתקבל ללימודים גבוהים נדרשים המועמדים לעמוד במבחן פסיכומטרי, שבודק את הכישורים והמיומנויות הלימודיות שלהם. כדי להצליח בבחינת הכניסה יש להתכונן היטב ולתרגל את סגנון השאלות ואת הזמן הקצר שהוקצב לכל חלק. קורסי הכנה לפסיכומטרי, הפורחים ב-20 השנים האחרונות, מסייעים למועמדים לעבור את המבחן בהצלחה, אך עלותם של הקורסים גבוהה למדי ואף מגיעה לכ-8000 שקלים לקורס.

כדי לתת הזדמנות להשתתף בקורס ההכנה גם לאלה שידם אינה משגת, החליטה עיריית קרית ביאליק לקיים קורסי פסיכומטרי בעלות סמלית בלבד למשתתפים ולסבסד את עלותו האמיתית של הקורס. לצורך הפעלת המיזם חברו יחד עיריית קריית ביאליק  ומפעל הפיס.

הקורס הקרוב יפתח ב-23 בספטמבר וישתתפו בו 30 תלמידים. עקב מגבלות הקורונה הקורס יועבר בזום, כאשר התלמידים צופים במורה הנמצא מול הלוח ממש כאילו היו מולו בכיתה. משתתפי הקורס יוכלו לצפות גם בשיעורים המוקלטים, אם ייעדרו מהשיעור או ירצו לשמוע שוב את ההסברים.

יוזם הרעיון. יעקב בוחבוט | צילום: דורון גולן
יוזם הרעיון. יעקב בוחבוט | צילום: דורון גולן

הקורס יכלול חמישה מבחני סימולציה ושלושה שבועות של מרתון לחיזוק ותרגול החומר הנלמד לקראת מועד מבחן הפסיכומטרי. לרשות המשתתפים תעמוד אפליקציה לתרגול עצמי. הקורס יימשך כשלושה חודשים עד מועד המבחן הפסיכומטרי הקרוב בדצמבר.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "במקרים רבים טיב ההשכלה קובע את כושר ההשתכרות בעתיד, את גיוון אפשרויות הפרנסה והקריירה. בכוונתנו לתת הזדמנות שווה לכל בני ובנות העיר ולאפשר להם לעבור קורס הכנה לפסיכומטרי במחיר סמלי, כדי לפתוח בפניהם את שערי האקדמיה".

מי שיזם והגה את הרעיון הוא חבר מועצת העיר, יעקב בוחבוט, שמסר: "הגשמתי חלום. בתקופת הבחירות לרשות המקומית בקרית ביאליק ולאורך כל דרכי הפוליטית הבטחתי לטפל בנושא הצעירים בעיר, לתת להם מענה ולנסות לעזור להם אפילו במעט. היום ביחד עם ראש העירייה ומנכ"ל העירייה הצלחנו להביא בשורה מאוד משמעותית לצעירים. נעשה הכל כדי להביא עוד בשורות משמחות ומועילות למען צעירי העיר ותושביה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות