fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הידרדרות במצבו של חולה קורונה ברמב"ם

מבית החולים נמסר כי מצבו מוגדר כעת קשה והוא בטיפול נמרץ מונשם ומורדם. ברמב"ם עובדים כעת במלוא המרץ על פתיחתה של מחלקת כתר ב' לחולי קורונה
הידרדרות במצבו של חולה קורונה ברמב"ם. בונים את מחלקת כתר ב' | צילום: דוברות רמב"ם
הידרדרות במצבו של חולה קורונה ברמב"ם. בונים את מחלקת כתר ב' | צילום: דוברות רמב"ם

הלילה חלה הידרדרות במצבו של חולה קורונה ברמב"ם. מדובר בחולה במחלקת כתר שהוגדר בינוני. מצבו מוגדר כעת קשה והוא מונשם מורדם. הוא הועבר לחדר טיפול נמרץ במחלקה.

עקב ההידרדרות במצבו של החולה, הופעל נוהל לפיו צוות קטן הועבר לחדר כוננות קבוע בתוך מחלקת כתר עצמה. עד כה הצוות נכנס ויצא רק לצורך ביצוע בדיקות. מדובר בגבר בשנות ה-70 לחייו עם מחלות רקע.

מבית החולים רמב"ם נמסר, שייתכן כי ההידרדרות במצבו של החולה קשורה למחלת הרקע הלבבית ממנה הוא סובל ולא להשפעות הווירוס.

אתמול בערב שוחררה ממחלקת הקורונה, חולה בת 41, תושבת הצפון, במצב קל שקיבלה אישור לבידוד ביתי. נכון להיום בבוקר, שישי, מאושפזים ברמב"ם 13 חולי קורונה.

ברמב"ם מקימים מחלקת כתר ב'

ברמב"ם נכנסו לעבודה סביב השעון, כדי להספיק להקים מחלקה מתפקדת "יש מאין" מבחינת תשתיות שתתאים לקליטת עוד 30 חולי קורונה. זו תהיה מחלקת כתר ב', שתהיה מבוססת על אחיות ורופאים ממחלקה פנימית א' בתגבור מתנדבים.

צפו: בניית מחלקת כתר ב' בבית החולים רמב"ם:

כחלק מהצורך לעמוד בהנחיית משרד הבריאות להעמיד את המחלקה מתפקדת בהקדם האפשרי, הצוותים עובדים מסביב לשעון. הסרט המצ"ב צולם על ידי מנהל בית החולים ד"ר מיקי הלברטל היום, שישי בצהריים.

המקום שבו מוקמת מחלקת כתר ב' הוא החולים הישן לילדים, בבניין מאייר, המאפשר לבודד מחלקות, ובו נמצאת גם מחלקת הקורונה הראשונה שפועלת כבר 11.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות