fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמר ניסו סימן-טוב הלך לעולמו בגיל 41

הזמר ניסו סימן טוב הלך לעולמו מדום לב הלילה (שבת) בביתו. סימן טוב מוכר בזכות השיר "מאמי" וההשתתפות שלו בעונה השנייה של "כוכב נולד". הלווייתו תתקיים היום (ראשון) בבית העלמין באור עקיבא
ניסו סימן טוב ז"ל | צילום: מתוך היוטיוב

ניסו סימן טוב הלך הלילה לעולמו בגיל 41 בביתו. הוא הותיר אחריו אישה וילד, הלווייתו תתקיים היום (ראשון) בבית העלמין באור עקיבא.

סימן טוב התפרסם בזכות הלהיט הגדול שלו "מאמי" וההשתתפות בעונה השנייה של "כוכב נולד" כשהיה בן 22. אחיו יחיאל סימן טוב הודיע בעמוד הפייסבוק שלו על מות אחיו: "בצער רב אנחנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של אחי היקר ניסן (ניסו) סימן-טוב".

השיר שבזכותו פרץ סימן טוב:

סימן-טוב השתתף בעונתה השנייה של התוכנית "כוכב נולד" כשהיה בן 22, וביצע את "לו יהי" של נעמי שמר, אבל לא עבר לשלב ההופעות החיות. בשנת 2017 הוא ניסה שוב את מזלו כשהתמודד בעונה החמישית של "הכוכב הבא", ופגש שם את הראל סקעת – מי שזכה במקום השני בעונה מ-2004, ושכיהן הפעם כשופט. סימן-טוב בחר לבצע את שירו "מאמי", אולם למרבה הצער הוא לא צלח את האודישן. באותה שנה, אייל גולן בחר לבצע חידוש לשיר באלבומו "לא פשוט להיות פשוט".

יהי זכרו ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות