fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל, בן שנתיים וחצי מקרית חיים, זקוק לתרומות שלכם

גל ביצ'צ'י סובל משיתוק מוחין וזקוק לניתוח ייחודי המבוצע בארה"ב. עלות הניתוח והשיקום הארוך שיבוא לאחריו גבוהה מאוד. הוריו של גל יצאו במסע לגיוס כספים
גל ביצ'צ'י | צילום: עצמי
גל ביצ'צ'י | צילום: עצמי

בימים אלה מנהלים יאנה ואריאל ביצ'צ'י מקרית חיים מסע לגיוס כספים לניתוח עבור בנם היחיד, גל, בן שנתיים וחצי, שסובל משיתוק מוחין. גל נמצא מתאים לניתוח ייחודי שמבוצע בארצות הברית ובעל סיכויים גבוהים מאוד לשקם את המשך חייו. גל ביצ'צ'י נולד בניתוח קיסרי בהול עקב צניחת חבל הטבור. כשהיה בן כארבעה חודשים הבחינה אמו שיש עיכוב בהתפתחות המוטורית שלו. לאחר שורה ארוכה של מעקבים ובדיקות אובחן אצל גל שיתוק מוחין (דיפלגיה ספסטית), לצד קוגניציה תקינה ואף מתקדמת לגילו.

"הפגיעה אצל גל היא מוטורית בלבד ובאה לידי ביטוי בקושי משמעותי לזחול למרחקים, להתיישב, לעמוד או ללכת בכוחות עצמו, פעולות מוטוריות פשוטות וקלות לבני גילו. אבל, גל שלנו, ילד יחיד ומיוחד, לא מפסיק להפתיע אותנו בכוח הרצון, בשמחה ובחוכמה שלו. הוא מצליח להשתלב ולהתמודד עם האתגרים שניצבים בפניו והוא לא מוותר, ואנחנו משתדלים להיות לו לעוגן ולתת לו את כל מה שהוא צריך כדי לקום, לצמוח ולהיות מאושר כמו כל הילדים", אומרים ההורים.

זקוק לניתוח בחו"ל. גל ביצ'צ'י | צילום: עצמי

ההורים חקרו ובדקו כל אפשרות עד שמצאו את הפתרון הטוב ביותר שיכול לעזור לבנם – ניתוח שבמהלכו מנתקים חלק מהעצבים שגורמים למתח לא תקין בשרירים. הניתוח מבוצע אצל רופא עם 30 שנות ניסיון ושיעורי ההצלחה שלו גבוהים מאוד. לאחר הניתוח ישנו תהליך שיקום ארוך ומפרך, הדורש כוחות נפשיים ואמצעים פיננסיים מעל ליכולתם הכלכלית של ההורים והמשפחה.

דרושים 900 אלף שקלים

ההורים מספרים: "לצערנו, במרוצת הזמן הספסטיות הולכת וגוברת, גורמת לכאבים עזים, בעיות אורתופדיות ועיוותים, המצריכים ניתוחים אורתופדיים, ולאחריהם שיקום ארוך וקשה, שרק יכולים לקחת אותו 'שני צעדים אחורה'. כשהבנו שעם הספסטיות גל לא יוכל להמשיך להתמודד התחלנו לבדוק, לחפש ולחקור, וכך שמענו על ניתוח מופלא ומיוחד לילדים ובוגרים עם שיתוק מוחין הסובלים מספסטיות שנקרא sdr.

"זהו ניתוח נוירוכירורגי מורכב וייחודי בעמוד השדרה שמטרתו להסיר את הספסטיות לצמיתות ולאפשר למידה מוטורית מחודשת. על פי מחקרים, יעילות הניתוח מקסימאלית כאשר הוא מבוצע בטווח הגילאים שנתיים-4. הניתוח יבוצע על ידי נוירוכירורג מומחה ופורץ דרך בתחום בבית החולים לילדים בסנט לואיס בארצות הברית.

"הניתוח יגשים את חלומנו וחלומו של גל להיות עצמאי. ימנע התדרדרות, כאבים, עיוותים וניתוחים רבים בהמשך החיים. עלות הניתוח גבוהה מאד ועוד יותר יקרה היא עלות השיקום הארוך לאחריו. השיקום משמעותי ביותר להצלחת הניתוח ודורש טיפולים אינטנסיביים מגוונים באופן יומיומי במשך כשנתיים".

הסכום לו זקוק גל ביצ'צ'י על מנת לעבור את הניתוח והשיקום הארוך נאמד ב-900 אלף שקלים.

לתרומות: העברה בנקאית, חשבון נאמנות לתרומות על שם: אריאל ויאנה ביצ'צ'י, מספר חשבון: 12375671, בנק לאומי (10), סניף 705.

לתרומות לפי סעיף 46 בחוק העמותות לחצו כאן

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות