fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם "שתלה" תקיפה מינית במוחה של הבת

בית המשפט לעינייני משפחה בקריות קבע כי טענה של ילדה בת תשע על עבירות מין מצד אביה, נועדה למצוא חן בעיני האימא
עו"ד אדיר צבי ועו"ד יריב רז. צילום: פרטי

בית המשפט לעינייני משפחה בקריות הורה להוציא מיידית שני ילדים ממשמורת אימם ולהעבירם לאביהם. זאת לאחר שנקבע כי האימא שכנעה את הבת לספר שאביה ביצע בה מעשים מיניים.

בני הזוג התגרשו לפני כחמש שנים ולהם שני ילדים, ילדה בת תשע וילד בן שש. לפני כשנתיים הגיש האב תביעה נגד האם לאכיפת זמני שהות ופיצוי בגלל אי עמידה בהסדרי הראיה עם הילדים. באמצעות עורכי הדין יריב רז ואדיר צבי, טען עוד האב כי האם מססכת בינו לבין הילדים. בדיונים שהתקיימו בפני השופט ניר זיתוני, טענה האם כי הילדה סיפרה לה שהאב מבצע בה מעשים מיניים ולכן היא לא רוצה לפגוש אותו. האם הציגה בפני בית המשפט מכתב שכתבה הילדה שבו היא מספרת על מעשיו לכאורה של האב.

המשטרה חקרה את האב ובמקביל חוקרת ילדים מיוחדת נפגשה עם הילדה ומצאה כי הילדה אינה יכולה לתאר את אותם מעשים מיניים שבוצעו בה לכאורה על ידי האב. תיק החקירה נסגר והשופט זיתוני קבע כי לאור חוות הדעת מאנשי מקצוע שונים, לא הייתה תקיפה מינית והאם היא זו שגורמת לניכור הורי. בין השאר נאמר "אנו מתרשמים שהסיפורים הללו הם פבריקציה שהתפתחה ככל הנראה מתוך שאלות מכוונות של האם ומתוך רצונה העז של הילדה לשאת חן בעיני אמה ותת את התשובות 'הנכונות'".

האם, באמצעות עו"ד שלומית סטרוגו, הגישה עירעור לבית המשפט המחוזי ובהחלטה מנומקת על פני 17 עמודים דחתה השופטת שושנה שטמר את העירעור. בית המשפט המחוזי קיבל את החלטת בית המשפט לעינייני משפחה קריות שקבע כי הילדים יוצאו מיידית ממשמורת האם וישהו עם אביהם בחופשה טיפולית עם האב ומטפל מקצועי. לאחר מכן תוכעבר המשמורת למשך 90 ימים לידי האב כשבמחצית הזמן לא יהיה קשר עם האימא והקשר יחודש לאחר מכן בהדרגה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות