fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם החשודה בכליאת בנה בחיפה שוחררה ללא תנאים מגבילים

האם שנעצרה בתחילת השבוע לאחר שבנה התינוק (שנה וחצי) נמצא נעול בתוך כלוב ברזל, שוחררה היום בבוקר. עורך דינה אמר: “כפי שטענתי מהיום הראשון – מדובר בתיק שאין לו כל גוון פלילי”
הכלוב בו היה כלוא הילד | צילום: דוברות המשטרה

האם החשודה בכליאת בנה בכלוב ברזל בחיפה שוחררה היום בבוקר (שישי) ללא תנאים מגבילים. היא נעצרה מוקדם יותר השבוע לאחר שהפעוט נמצא כשהוא סגור בכלוב בביתה בחיפה. האישה שוחררה ללא תנאים מגבילים ואין מניעה שילדיה יחזרו לחזקתה.

התיק נותר פתוח ונמצא בבחינת הפרקליטות. סנגורה של החשודה, עורך הדין דניאל דרוביצקי, מסר: "כפי שטענתי מהיום הראשון – מדובר בתיק שאין לו כל גוון פלילי, לא בכדי המשטרה הגישה היום בקשה לשחרור בהיעדר כל תנאי מגביל, הדברים מדברים בעד עצמם".

הכלוב בו היה כלוא הילד | צילום: דוברות המשטרה

בתחילת השבוע ביצעו שוטרים מתחנת חיפה ונצרת חיפוש במתחם מגורים בחיפה, במקום נתפסו סמים בכמות שלא לצריכה עצמית. באותו המקום איתרו השוטרים כלוב ברזל בגודל של כחצי מטר ובו תינוק בן פחות משנה וחצי.

הבלשים הזדעזעו מהמראה וחילצו מיד את הילד מתוך הכלוב. בכלוב נמצאו כריות ובקבוק של הילד. האמא, שלא נכחה בדירה הובאה למקום ונעצרה על ידי הבלשים בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע.

קצין אח"מ של תחנת חיפה, רפ"ק יוסי אטיאס, אמר בסמוך לאירוע: "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם, המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום , אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".

הבוקר הוחלט לשחררה ללא תנאים מגבילים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות