fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה תומכת בסער והבעל תומך ביבי

הבעל והאישה, שניהם חברי מרכז הליכוד, נגררו לוויכוח סביב התמיכה במועמדים והבעל עזב את הבית
בחירות לכנסת. אילוסטרציה: פיקסאביי
בחירות לכנסת. אילוסטרציה: פיקסאביי

וויכוחים פוליטיים בין בני זוג כבר הובילו בעבר למתחים ואף לגירושים והפעם מדובר בבני זוג, חברי מרכז הליכוד, שהוויכוח ביניהם התעורר לאחר שהאישה הודיעה כי לאחר שנים בהם תמכה בבנימין נתניהו, היא עוברת למחנה של גדעון סער שקורא עליו תיגר.

הבעל פנה בשבוע שעבר לפרקליטתו עו"ד שרין סולן, בבקשה להוציא לאשתו מכתב התראה לפני גירושין. במכתב הוא מגולל מערכת יחסים מורכבת שכללה בעבר לא מעט ויכוחים על רקע פוליטי, בעיקר ויכוחים שעסקו בראש הממשלה והאם הוא צריך ללכת. בסופו של יום הייתה תמימות דעים "ביבי הוא מלך ישראל וכך הוא היה גם בבית שלנו", סיפר הבעל.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

הבעל טוען כי לפני כשבוע הודיעה לו רעייתו כי היא תומכת בסער והיא תצביע עבורו. בין השניים פרץ ויכוח שבשיאו עזב הבעל את הבית וחזר רק בחלוף 48 שעות. "לא יכולתי לסבול את הגישה הפכפכה של אשתי. איך יכול להיות שהיא עושה לי את זה", הוא אמר.

עו"ד סולן הבהירה כי היא תפנה באמצעות קשריה לגורמים בליכוד שינסו לאחות את הקרע אבל חובתה כעורכת דין לפעול על פי מצוות לקוחה. עד לפשרה, אם תושג, היא שיגרה את המכתב בו נאמר בין היתר: "הצעד שנעשה הוא עבור שולחי סוג של בגידה. ההחלטה לנטוש את ביבי ברגע הקשה הזה מעידה יותר מאלף עדים כמה התנהגותה מורכבת ומפחידה. מחר היא תעזוב אותי למרות האהבה הגדולה שיש לה אלי". האישה הגיבה לבעלה בשיחות ביניהם כי היא נחושה בדעתה להצטרף לסער ודבר לא ישנה את דעתה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות