fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרום מתוק: יצרן הגלידות הבינלאומי ישקיע 130 מיליון ש"ח בהקמת מפעל חדש בישראל

בשורה לתושבי הדרום. חברת בן אנד ג'ריס ישראל תקים מפעל חדש בקרית גת שישתרע על שטח של כ-20 דונם ויכלול קווי יצור חדשים, מרכז מבקרים ראשון מסוגו בישראל, חנות מפעל ומרכז לוגיסטי מהמתקדמים בארץ בתחום המזון. מנכ"ל החברה אבי זינגר: "נמשיך לתמוך בחקלאים המקומיים שמייצרים תוצרת ישראלית"
בקרוב בדרום. מפעל בן אנד ג'ריס בבאר טוביה צילום: אבי רוקח

חברת הגלידות בן אנד ג'ריס ישראל, מקימה מפעל חדש בישראל, באזור התעשייה החדש של קריית גת, בהשקעה הנאמדת בכ-130 מיליון ש"ח. כיום, נמצא המפעל באזור התעשייה באר טוביה ומשתרע על שטח של 10 דונם, בעוד המפעל החדש צפוי להיפתח בשנת 2026, ויתפרס על פני שטח של כ-20 דונם.

המפעל החדש של בן אנד ג'ריס ישראל צפוי להכיל פסי ייצור חדשניים עם טכנולוגיות מתקדמות, במטרה להתרחב לתחומים נוספים כמו ייצור טילונים, שלגונים וקסטות. כמו כן יפתח במפעל החדש מרכז מבקרים ראשון מסוגו בישראל, חנות דגל של גלידריית בן אנד ג'ריס ומרכז לוגיסטי מהמתקדמים בתחום המזון בארץ.

חברת בן אנד ג'ריס מהווה כיום כ–50% משוק החבילות המשפחתיות בישראל. עם פתיחת המפעל החדש בן אנד ג'ריס צפויה להביא חידושים בתחום השלגונים והחטיפים, להגדיל את המגוון לצד הרחבת חטיבת המאפים של המותג בראנץ אנד קראנץ, עם המוצרים: פרצעל, ופל בלגי, בלינצ'ס ועוד.

אבי זינגר, בעלי ומנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל: "אנחנו מפעל כחול לבן המעסיק כ-200 עובדים מדרום הארץ ותומך בחקלאים המייצרים חלב, ביצים וחומרי גלם נוספים. במפעל החדש נביא חידושים משמעותיים בתחום המזון, ונגדיל את נתח השוק שלנו. בכוונתנו להיות מעורבים בפרויקטים קהילתיים וחברתיים בעיר קריית גת, בשיתוף עם גורמי העירייה הרלוונטיים".

אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת: "אנו שמחים שבן אנד ג'ריס מקימים בקרית גת את אחד המפעלים החדשים והמודרניים לייצור גלידה ומוצרים מזון נלווים. המפעל החדש נמצא בשלבי הגשת תוכניות בנייה ובכוונתו להשלים את המבנה במהלך 2026, כולל מרכז מבקרים מודרני שישתלב עם פרויקט התיירות התעשייתית שמובילה בימים אלה החברה העירונית של קריית גת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות