fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דפנה צורי אשת ראש העיר מוצקין מגיבה לראשונה על פרשת השוחד

דפנה צורי משתפת לראשונה בפייסבוק הפרטי שלה: "צורי מואשם על זה שנתן עבודה כסייעת בגנים, לאישה שבעלה השמיץ אותו בפייסבוק. אתם בטח לא מאמינים, אז אני חוזרת. האשמה: מתן עבודה לאישה כסייעת בגנים"
דפנה וחיים צורי | צילום דורון גולן
דפנה וחיים צורי | צילום דורון גולן

דפנה צורי, אשת ראש העיר קרית מוצקין, מגיבה לראשונה בפייסבוק על פרשת השוחד. צורי: "לפני כשלושים שנה, כשצורי ואני עברנו לגור יחד, הוא אמר לי את המשפט, אותו לעולם אינני שוכחת- "דפנה, כששוטרים ידפקו על דלת ביתנו בחצות, תדעי שהם באו להחזיר לנו את הכלב שלנו, שמשוטט בחוץ".

"כך אמר והאמנתי לו. אין ישר ממנו! אני, כמובן, מדברת על חיים צורי, בן זוגי האהוב, המשמש ראש עיריית קריית מוצקין מזה כשלושים שנה, בהצלחה אדירה, והפיכתה של קריית מוצקין לעיר המובילה בקריות.
לרוב, אינני מתערבת ומעלה בדף הפייסבוק שלי, התייחסות לדברי בלע ורשעות, אבל, הפעם, אני מרגישה שזו חובתי."

"לאחרונה, המליצה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום, בכפוף לשימוע. סעיף האישום "שוחד". עכשיו, אתם בטח מדמיינים איזו מזוודה של כסף. אז לא!!! חברי וחברותי לפייסבוק. לא בזה מדובר. צורי מואשם על כי נתן עבודה כסייעת בגנים, לאישה שבעלה השמיץ אותו בפייסבוק. אתם בטח לא מאמינים, אז אני חוזרת. האשמה: מתן עבודה לאישה כסייעת בגנים. בעלה, מתחזה ונוכל שהורשע על ידי בית המשפט, השמיץ את צורי ברשתות החברתיות.

"אני חוזרת ואומרת. נתן לה לעבוד כסייעת בגנים. כולם יודעים כמה מחסור יש ברחבי הארץ למקצוע. כולם יודעים כמה עבודתן קשה וחשובה. כולם יודעים כמה קשה להשיג סייעת לגנים. אז צורי נתן לאישה, שחיה במחסור כלכלי נורא, בגלל בעלה הנוכל והמתחזה, שלא מפרנס אותה, עבודה כסייעת בגנים. זהו פשעו של האיש. על זה הוא מועמד לעמוד לדין. תגידו אתם… מישהו השתגע???
צורי, אהוב נפשי. התנגדת שאעלה פוסט, אבל, הפעם, ולמרות התנגדותך, זה ישב לי חזק בבטן. לא יכולתי להתעלם עוד. אוהבת אותך לנצח, מאמינה ביושרך ובצדקך. מישהו סימן אותך כמטרה אך יש צדק בישראל. והוא ייראה ויישמע בקרוב. הטוב מנצח."

 

* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות