fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דליפת דלק מסוכנת בהיכל בתי המשפט בחיפה. הבניין פונה מיושביו

מכבאות והצלה נמסר כי כמות לא מבוטלת של אדי דלק דולפת מתחנת הדלק שנמצאת מתחת למבנה ברחוב פל-ים בחיפה. האדים עלולים לגרום להתלקחות ופיצוץ
דליפת דלק בהיכל בתי המשפט בחיפה | צילום: דוברות כבאות והצלה
דליפת דלק בהיכל בתי המשפט בחיפה | צילום: דוברות כבאות והצלה

שבעה צוותי כיבוי, בפיקודו של סגן מפקד כבאות והצלה תחנת חיפה משה לוי, פועלים כעת בדליפת דלק בקומה הרביעית של חניון מקורה בהיכל בתי המשפט בחיפה. הדליפה היא ככל הנראה מתחנת דלק שנמצאת מתחת למבנה ברחוב פל-ים בחיפה.

לוחמי האש בשטח מדווחים על נזילת דלק מהקירות בחניון. צוות ניטור שנמצא בקומה מדד ערכים ומצא אדי דלק לא מבוטלים, העלולים לגרום להתלקחות ופיצוץ.

הערכת מצב בשטח. דליפת דלק בהיכל בתי המשפט בחיפה | צילום: דוברות כבאות והצלה
הערכת מצב בשטח. דליפת דלק בהיכל בתי המשפט בחיפה | צילום: דוברות כבאות והצלה

החניון נחסם לכניסת אנשים, ובגלל אופי הסיכון הרב גם המבנה העליון מפונה מאזרחים. הופעלו מפוחים להוצאת אדי הדלק, אך עדיין ישנה סכנה גבוהה ואווירה נפיצה בשל אדים אלו. שתי מכליות עושות דרכן למקום, כדי לבצע שאיבה ממכלי התחנה.

מפקד מחוז חוף טפסר חזי לוי הגיע למקום וחבר לכוחות בטיפול באירוע.

בהערכת מצב משותפת של כבאות והצלה ומשטרת ישראל החל פינוי בניין "חלונות הסיטי" מיושביו.

מהמשטרה נמסר, כי רחוב שיבת ציון לכיוון שדרות פל-ים נחסם לתנועה עקב דליפת מכלי דלק בתחנת הדלק במקום. ציבור הנהגים מתבקש לנוע בצירים חלופיים.

בעקבות דליפת מכלי הדלק בתחנת הדלק ולאחר ביצוע הערכת מצב בראשות סגן מפקד תחנת חיפה, הוחלט על פינוי בניין ״אורן 1״ לרבות החניון הסמוך.

מאיגוד ערים להגנת הסביבה נמסר כי במסגרת עבודת הפיקוח של איגוד ערים להגנת הסביבה אותרה דליפת דלק מתחנת דלק הפועלת בחניון בתי המשפט בעיר התחתית בחיפה.
בשל דליפת הדלק לחניון עצמו הוזעקו כוחות כיבוי אש והכניסה לחניון נחסמה. הכוחות עדיין פועלים בשטח לאוורור החניון עם מפוחים. כמו כן, תחנת הדלק נחסמה וכרגע שואבים את מיכלי הדלק מהתחנה.

הבניין הסמוך לחניון פונה וכן נחסמה הגישה לאזור מכל הכיוונים.

בשעות הערב הגיעו מיכליות ששואבות את הדלק ממיכלי התחנה הדולפים. בסיום השאיבה ימלאו לוחמי האש את המיכלים הדולפים במים. במהלך הלילה יישארו בחניון שני צוותים שימשיכו לנטר את אדי הדלק בחניון ומהילתם במים וכל זאת עד סיום האירוע באופן רשמי.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות