fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלן ביצוע נתפס "על חם" כשגנב חול מחוף קרית ים

הקבלן ביצע עבודות ללא היתר להקמת מגרש חנייה בחוף קרית ים. מפקחי היחידה הימית במשרד להגנת הסביבה עצרו את העבודות. הוחרמו שני טרקטורים ומשאית
גניבת חול מחוף קרית ים | צילום: ניר לוינסקי, המשרד להגנת הסביבה
גניבת חול מחוף קרית ים | צילום: ניר לוינסקי, המשרד להגנת הסביבה

גניבת חול מחוף הים. מפקחי היחידה הימית של המשרד להגנת הסביבה תפסו ועצרו ביום רביעי קבלן בעת שגנב חול מחוף קרית ים, תוך פגיעה חמורה בסביבה החופית. המעורבים במעשה הועברו לחקירה בתחנת זבולון.

במהלך סיור פיקוח, בעקבות חשדות שעלו, התברר למפקחי היחידה הארצית להגנה על הסביבה הימית במשרד להגנת הסביבה, כי קבלן מבצע עבודות ללא היתר כחוק להקמת מגרש חנייה בחוף קרית ים. העבודות כללו הוצאת חול ים, דבר שמהווה פגיעה חמורה בסביבה החופית ובניגוד להוראות חוק שמירת הסביבה החופית.

גניבת חול מחוף הים. החרמת הציוד של הקבלן | צילום: ניר לוינסקי, המשרד להגנת הסביבה
גניבת חול מחוף הים. החרמת הציוד של הקבלן | צילום: ניר לוינסקי, המשרד להגנת הסביבה

מפקחי התחנה הצפונית של המשרד תפסו את הקבלן המבצע "על חם", בעת העמסת כמויות אדירות של חול, שאותן הוציא מהחוף והוא נחשד בגניבת החול לצורכי עשיית רווח כספי. הקבלן לא הציג היתרים כחוק, ומבירור עם מהנדס העיר קרית ים עלה, כי העבודות מבוצעות ללא היתר.

מפקחי היחידה הימית במשרד להגנת הסביבה ושוטרים עצרו את העבודות. נציגי המשרד החרימו, מתוקף סמכותם, את שני הטרקטורים והמשאית שעבדו במקום והעביר אותם לאחסנה בחניון ייעודי. הקבלן ומפעילי הציוד המכני הכבד נלקחו לתחנת זבולון, שם נחקרו באזהרה גם בגין חשד של גניבת חול מחוף הים ופגיעה בסביבה החופית על ידי משטרת ישראל.

בהמשך החקירה שנפתחה, יבדוק המשרד להגנת הסביבה את הפגיעה בסביבה החופית, לרבות הקשר האפשרי למזמיני העבודה.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות