fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גירושים זה לא גן ילדים

האישה רצתה להחזיר את הילדים לגן. הבעל התנגד ובקרוב הם ייפגשו על מדרגות הרבנות
עו"ד גיא אופיר | צילום: דורון גולן

בני זוג תושבי האזור, ייפגשו בקרוב על מדרגות הרבנות, לאחר שהבעל סרב בתוקף לכוונתה של האישה להחזיר את שני ילדיהם הקטינים לגן ולחזור לעבודתה לאחר ההקלות שעליהן הוחלט במשרד הבריאות.

הבעל דרש מהאישה להמשיך בחל"ת ולהישאר עם ילדיהם בבית ומשזו סירבה, נקט כלפיה, על פי תלונתה, באלימות מילולית שגלשה בהמשך לאלימות פיזית. האישה הגישה תלונה במשטרה נגד הבעל שעוכב לחקירה וצו הרחקה מהבית הוצא כנגדו לתקופה של כחודש. האישה פנתה  לעו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, בבקשה להגיש תביעה לגירושין בביה"ד הרבני האזורי בחיפה.

עו"ד אופיר: "האישה שהוצאה לחל"ת ממקום עבודתה עם תחילת משבר הקורונה, היא רצתה להחזיר את שני ילדיהם הקטינים לגן, לאחר תקופה ארוכה שבה נאלצו לשהות בבית בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולחיזור למקום עבודתה. הבעל סרב ודרש בתוקף להשאירם בבית ואף הגדיל ועשה כשדרש מהאישה שלא לחזור לעבודתה והוא לעומת זאת חזר לעבודתו באחד ממפעלי התעשייה באזור הצפון".

בנוסף, טוען עו"ד אופיר, "הוויכוחים בין בני הזוג בנושא החזרה לגן הילדים, וגלשו מאלימות מילולית לאלימות פיזית מצדו של הבעל והאישה החליטה שלא לעבור על כך בשתיקה ובצר לה, הגישה תלונה במשטרה, הוציאה צו הרחקה כנגדו ובימים הקרובים, תוגש תביעת גירושין לבית הדין הרבני האזורי בחיפה".

"במציאות הקשה השוררת כיום שבה התעורר גל של פרץ אלימות  כלפי נשים, האישה חוששת לחייה ואיננה מוכנה להמשיך ולחיות  עם הבעל תחת קורת גג אחת", אומר, ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר ומוסיף, "האישה איננה מוכנה לסלוח לבעל על האלימות שנקט נגדה ולכן, מבקשת להתגרש ממנו  ולהפעיל כנגדו בכל הסנקציות הניתנות לפי החוק. אין בכוונתה של האישה אף להיכנס להליך גישור עם הבעל לנוכח האלימות שהפעיל כלפיה והיא איננה מאמינה להבטחותיו שלא יחזור שוב לנקוט באלימות כנגדה הן מילולית והן פיזית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות