fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצח בקרית אתא: פצוע הירי נפטר מפצעיו

רצח בקרית אתא. בן 20 נרצח מירי ברחוב לילנבלום. על פי דיווח ראשוני היורה נמלט מהמקום על קטנוע. חקירת הרצח הוטלה על היחידה המיוחדת ללחימה בפשיעה של המרחב
פצוע אנוש מירי בקרית אתא. זירת האירוע | צילום: דוברות איחוד הצלה
פצוע אנוש מירי בקרית אתא. זירת האירוע | צילום: דוברות איחוד הצלה

רצח בקרית אתא. מדוברות המשטרה מחוז חוף נמסר כעת, כי בתום ניסיונות החייאה, נקבע בבית החולים רמב"ם מותו של פצוע הירי מקרית אתא.

מהמשטרה נמסר עוד: "בשעה זו מקיים מפקד מרחב אשר, תנ"צ בני אבליה, הערכת מצב מיוחדת עם כל גורמי החקירות, המודיעין והמבצעים, כאשר חקירת הרצח הוטלה על היחידה המיוחדת ללחימה בפשיעה (היל"פ) של המרחב.

מוקדם יותר הערב דווח על צעיר כבן 20 שנפצע אנוש ברחוב לילנבלום. כוחות של מד"א ואיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה, וכוחות גדולים של משטרת זבולון נמצאים במקום. מהמקום נמלט קטנוע.

פצוע אנוש מירי בקרית אתא. זירת האירוע | צילום: דוברות איחוד הצלה
פצוע אנוש מירי בקרית אתא. זירת האירוע | צילום: דוברות איחוד הצלה

נפתלי רוטנברג, מנהל איחוד הצלה מרחב כרמל, מסר: "מדובר בפצוע אנוש כתוצאה מפגיעה חודרת. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

זירת הירי בקרית אתא | צילום: דוברות המשטרה

ממד"א מרחב כרמל נמסר, כי בשעה 21:00 התקבל דיווח במוקד 101 על צעיר עם פציעות ברחוב לילינבלום בקרית אתא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם צעיר כבן 20 במצב קריטי, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובש בכיר במד"א חי סוויסה: "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות