fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד נגד תושב קרית אתא: גרם לכוויות קשות בפניה של אשתו

מכתב האישום עולה כי מספר ימים לאחר שהאישה ילדה את בתם המשותפת, במהלך ויכוח, גרם לה הבעל כוויות בפניה באמצעות חומר דליק. גם יום קודם לכן הוא נחקר בחשד שתקף את אשתו
אלימות במשפחה | צילום: אילוסטרציה
אלימות במשפחה | צילום: אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בחיפה יוגש מחר, שני, כתב אישום נגד תושב קרית אתא, 27, שבו נטען, כי גרם לכוויות קשות בפניה של אשתו ותקף אותה, כשרק חזרה לביתה מחדר היולדות. הוגשה הצהרת תובע על כתב האישום. הנאשם נמצא כעת במעצר.

חקירת משטרת זבולון החלה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח על חשד לעבירות אלימות של תושב הקריות כלפי בת זוגו, עם שובה מחדר היולדות.

תחילתה של החקירה בפוסט שהעלתה בת הזוג של החשוד, בשנות ה 30 לחייה, על כך שבעלה גרם נזק בבית. מחקירת המשטרה עלה, כי מספר ימים לאחר שילדה את בתם המשותפת ושבה לביתם בקרית אתא, במהלך ויכוח בין השניים, הוא תקף אותה ונמלט עד שנעצר כעבור מספר ימים באזור חיפה.

על פי חומר החקירה כפי שיוצג בכתב האישום, עולה כי בזמן שישבה בסלון ועישנה סיגריה, הוא גרם לכוויות קשות בפניה של אשתו באמצעות חומר דליק. עוד עולה מחומר החקירה, כי יום קודם לכן הבעל נחקר בחשד שתקף את אשתו. הבעל שוחרר לאחר חקירתו ושוב תקף את אשתו ואז שרף את פניה וגרם לה לכוויות. הוא נמלט אך נעצר לאחר זמן קצר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, וביום חמישי האחרון הוגשה נגדו הצהרת תובע ובכוונת פרקליטות מחוז חיפה להגיש נגדו מחר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות