fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצל הקורונה: יואב שטרית מקרית ביאליק עלה לתורה

יואב שטרית מקרית ביאליק, תלמיד כיתה ז'2, עלה לתורה בבית הכנסת בגבעת הרקפות במתכונת משפחתית מצומצמת. אמו: "היה מוזר, מרגש, שמח ועצוב גם יחד"
יואב שטרית מקרית ביאליק עלה לתורה: בתמונה: ההורים אילת ואריה שטרית האח אילי והאחות יובל | צילום: איילת שטרית
יואב שטרית מקרית ביאליק עלה לתורה: בתמונה: ההורים אילת ואריה שטרית האח אילי והאחות יובל | צילום: איילת שטרית

בצל הקורונה: יואב שטרית מקרית ביאליק עלה לתורה.

יואב, תלמיד כיתה ז'2 בחטיבת הביניים אפק, הגיע למצוות.

הבוקר, שבת, התקיים טקס העלייה לתורה, במתכונת מצומצמת מאוד בבית כנסת בגבעת הרקפות בניהולו של הרב פיני מרטון.

יואב שטרית מקרית ביאליק עלה לתורה | צילום: אייל שטרית
יואב שטרית מקרית ביאליק עלה לתורה | צילום: אייל שטרית

אמו של יואב, אילת שטרית, סיפרה ל"הד הקריות": "בבית הכנסת הייתה משפחה מצומצמת מאוד. בני הדודים והסבתא לא הגיעו עקב החשש מקורונה. היה מוזר, מרגש, שמח ועצוב גם יחד. יואב קרא מאוד יפה בתורה, ולאחר מכן פרצנו בשירה גדולה והמטרנו מטר סוכריות, אבל בלי חיבוקים ובלי נשיקות".

עדכון לשעה זו

נכון לשעה זו בישראל 883 חולי קורונה מאומתים. 15 במצב קשה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי במחלקת הכתר (קורונה) מאושפזים 15 חולים: שניים במצב קשה, מונשמים מורדמים בחדר טיפול נמרץ; שניים בינוני, והיתר קל. כמו כן, 43 עובדים מכל המגזרים נמצאים בבידוד בית ממגוון הסיבות.

מתחם היבדק וסע

הלילה ייפתח במרכז הקונגרסים בחיפה חניון דרייב אין – "היבדק וסע" – לבדיקות קורונה.

בשעה זו מעבירה העירייה גדרות מהאצטדיון לחניון הקונגרסים לתחילת הכשרת החניון, בסיוע משאית מהתובלה וכל התורנים כעת בעירייה: פקחים, סיירי ביטחון וצוות תברואה.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "על מנת להמשיך את מאבקנו בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל, החלטנו יחד עם שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות ושאר הגורמים במשרד ובמד"א, להגביר באופן משמעותי את מספר הבדיקות לגילוי נגיף הקורונה המבוצעות בישראל.

"הפרמדיקים המקצועיים של מגן דוד אדום, שכבר לקחו דגימות מכ-14 אלף בני אדם בשבועות האחרונים, נכונים להגביר עוד את פעילותם, על אף העומס והקשיים.

"מתחמי "היבדק וסע", שכבר הוכיחו את עצמם בעולם, צפויים לאפשר לנו להגדיל את הבדיקות בסדרי הגודל שאנו שואפים אליהם. מגן דוד אדום ימשיך לעשות ככל יכולתו על מנת לסייע למאבק הלאומי בנגיף הקורונה, למען בריאות הציבור והצלת חיים במדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות