fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות הסערה ברשת: חי פארק מוצקין מזמינים אתכם להגיע ללא עלות ולהתרשם מקרוב בטיפול הפילים

עד יום שישי הקרוב (29.7) הכניסה לחי פארק קרית מוצקין תהיה ללא עלות. מהנהלת החי פארק פורסם: "בואו להתרשם וליהנות בחוויה לכל המשפחה ולראות מקרוב את הטיפול המקצועי בבעלי החיים. 'החי פארק במוצקין מוביל בטיפול בבעלי חיים' כך אמר אמש מומחה הפילים העולמי שביקר לאחרונה בחי פארק וזעם על פעיל פוליטי שמנסה לעשות יחסי ציבור על גב בעלי החיים".
פילים בחי פארק | צילום: באדיבות החי פארק

פעילים למען בעלי חיים עוררו השבוע סערה ברשת בטענה, כי הפילים בחי פארק בקרית מוצקין אינם מטופלים כראוי.

בעקבות הסערה והתמונות שעלו, פורסמה תגובתם של החי פארק בנושא: "תמונה שהועלתה על ידי עסקן פוליטי בדף הפייסבוק סטטיסטים מצייצים התעוררה מחאה כוזבת ברשת. ״אין מים לפילים״, מה זה? ככה מתעללים בחיות? ללא ספק הרשת געשה ורעשה. אפילו ארגוני בעלי החיים שניסו לזכות בנקודות ביחסי ציבור הצטרפו למחאה. רק דבר אחד כולם שכחו. שהכל פייק ניוז. מים יש לפילים וצל יש לפילים. מה קרה בסך הכל? משאבת המים שמספקת צינור מים בצורת ממטרה גדולה התקלקלה ותוקנה מספר שעות. בתמונה עצמה רואים את הצל ואת מאגר המים של הפילים."

בחי פארק הבינו את גודל חומרת ״פיגוע הרשת״ אך נראה כי לא התרגשו יותר מידי, והזמינו את אזרחי מדינת ישראל להגיע ולהתרשם מהפילים וזאת ללא עלות עד יום שישי הקרוב (29.7 כולל).

מהחי פארק צירפו סרטון בקולה של מנהלת ההדרכה המוערכת של המתחם, אסנת מעוז ינקו. "בסרטון רואים היטב כי המקום מוצל, תקלת המשאבה טופלה אחרי כמה שעות וצל יש בשפע. ה״תודעה הכוזבת״ הזו הינה פרי יצירה של פעיל פוליטי בשיתוף גורמים שמנסים לכאורה לקיים פרוטקשן כלכלי הלכה למעשה על גב הרשות ו/או החי פארק. עצוב ועלוב.״ נמסר מהנהלת החי פארק.

נמסר לנו מהנהלת הפארק כי: "הנהלת גן החיות קיבלה מאות פניות מקולגות בכל רחבי הארץ והעולם שהזדעזעו מהעליהום השקרי עליהם". אתמול התראיין ג׳רי קרייטון, מומחה הפילים העולמי שמטעם איגוד גני החיות הבינלאומי ביקר בחי פארק רק לפני חודש. ״בביקורי בחי פארק קיבלתי השראה מהצוות המסור שעושה עבורה נפלאה עם בעלי החיים. אני מרוצה מהחזון של הנהלת גן החיות ומצפה להגיע שוב לישראל, תמשיכו בעבודה הטובה״.

צפו: 

בחי פארק כאמור הוציאו הודעה לציבור הרחב: ״עד יום שישי ה-29.7 כל הציבור מוזמן והכניסה? חינם! בואו לראות במו עינכם את הטיפול המסור, ותנאי ההחזקה שמקבלות הפילות וכל שאר בעלי החיים בחי פארק קריית מוצקין."
25.7 משעה 9:00-19:00
26.7 משעה 9:00-17:00
27.7 משעה 9:00-19:00
28.7 משעה 9:00-18:00
29.7 משעה 9:00-16:00.

לפרטים נוספים תוכלו לפנות לחי פארק מוצקין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות