fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי מועדוני לילה בקריות נעצרו בחשד שהעלימו הכנסות בשווי 3 מליון שקלים

אחד המעורבים בפרשה נמלט והסגיר עצמו רק בשעות הערב המאוחרות
עצור באזיקים | אילוסטרציה (PantherMedia)
עצור באזיקים | אילוסטרציה (PantherMedia)

האם חיי הלילה של חיפה והקריות עתידים להשתנות בקרוב? הבוקר, (רביעי) לאחר חקירה מורכבת, נעצרו שלוש דמויות מוכרות בחיי הלילה של חיפה והקריות בחשד שהעלימו הכנסות בהיקף של כ- 3 מיליוני שקלים שנתקבלו בגין פעילות מועדוני לילה בקריות.

מעצרם של השלושה בוצע, לאחר חקירה ממושכת וסמויה שנוהלה ע"י חקירות מכס ומע"מ חיפה ובסיוע של משרד מע"מ חיפה והיחידה לחקירות פשעי מחשב ברשות המסים.

אתמול (יום שלישי) לפנות בוקר, עת הפכה החקירה לגלויה, פשטו חוקרי מכס ומע"מ חיפה על ביתם של החשודים ועל המועדונים ותפסו חומר חשבונאי רב, מחשבים וקופות ממוחשבות. שניים מהחשודים נלקחו לחקירה ואחד מהם נמלט ועל פי החשד, שיבש את החקירה ורק בשעות הערב הסגיר עצמו.

השלושה שוחררו הבוקר על ידי כב' השופטת מירב נבון קלמפר, בבית המשפט השלום בחיפה,  בתנאים מגבילים הכוללים בין היתר, הפקדת ערבויות כספיות, עיכוב יציאה מן הארץ ואיסור על יצירת קשר עם כל מעורב בחקירה.  ממשרד חקירות מכס ומע"מ חיפה מסרו כי מדובר בשלביה הראשוניים של החקירה הגלויה וכבר בימים הקרובים עשויות להיות התפתחויות נוספות. לדבריהם, גל מעצרים זה מקבל משנה חשיבות עם בוא הקיץ, שבמהלכו גדלה הפעילות בענף הבילויים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות