fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני זוג נתבעים לשלם זכויות סוציאליות לבני זוג שעבדו אצלם

כתב תביעה נגד בני זוג מהקריות הוגש לבית המשפט בטענה שלא הפרישו דמי ביטוח לאומי, חופשה והבראה
עו"ד מימון פאר. צילום: דורון גולן

לבית הדין לעבודה בחיפה הוגשה תביעה נגד בני זוג מהקריות הנתבעים לשלם את זכויותיהם של בני זוג שעבוד אצלם בבית במשך כשנתיים.

התובעים, בני זוג הגישו את כתב התביעה באמצעות עו"ד מימון פאר, נגד הנתבעים, בעל ואישה, הוא מהנדס והיא עובדת סוציאלית באחת הרשויות הגדולות באזור. על פי כתב התביעה עבדו בני הזוג את הנתבעים יום בשבוע במשך כשנתיים. הם סברו כי הנתבעים מפרידים עבורם דמי ביטוח לאומי כחוק וכך גם נאמר להם על ידי הנתבעים. התובעים ביקשו גם להפריש עבורם את דמי הפנסיה המגיעים להם בגין עבודתם אך גילו כי הדבר לא נעשה. כשבדקו את הזכויות המגיעות להם, התברר לתובעים כי הם זכאים גם לחופשה והבראה שלא שולמו.

על פי כתב התביעה, בני הזוג ביקשו מהנתבעים לשלם להם את הזכויות המגיעות להם אך נידחו ולכן החליטו לסיים את עבודתם את הנתבעים. בכתב התביעה נדרשים בני הזוג לשלם לכל אחד התובעים סכום של 6573 שקלים וכן הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. מצד הנתבעים נמסר על ידי הבעל כי הם יענו על כתב התביעה בבית המשפט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות