fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזן תרמה מכונות הנשמה והתגייסה למבצע החזרת ישראלים מחו"ל

קבוצת בזן תרמה השבוע שתי מכונות הנשמה ניידות לבית החולים רמב"ם והצטרפה ליוזמה של חברת אל-על להחזרתם ארצה של ישראלים מדרום אמריקה
תרומת מכונת הנשמה. מ"מ מנכ"ל בזן שלומי בסון | צילום: יח"צ
תרומת מכונת הנשמה. מ"מ מנכ"ל בזן שלומי בסון | צילום: יח"צ

ההתגייסות הציבורית הרחבה והסולידריות בחברה הישראלית הן צו השעה בתקופה זו, על מנת להתגבר על הקשיים שמציב לנו נגיף הקורונהקבוצת בזן תרמה השבוע שתי מכונות הנשמה ניידות לבית החולים רמב"ם והצטרפה ליוזמה של חברת אל-על, יחד עם חברות מובילות נוספות במשק, שהחזירה את הישראלים מדרום אמריקה הביתה.

מכונות ההנשמה שנתרמו לרמב"ם
מכונות ההנשמה שנתרמו לרמב"ם

מ"מ מנכ"ל בזן שלומי בסון: "מבחינתי, זהו צו השעה וכולנו מגויסים למשימה. המשבר הזה מחייב את כולנו לשלב זרועות. זהו צו השעה להביא ישראלים הביתה ולספק ציודי חיוני לבתי החולים.

"במהלך תקופה זו, בזן, שהינה עוגן חיוני ומרכזי למשק האנרגיה בישראל, בשגרה ובחירום, ממשיכה בייצור ואספקת הדלקים, גז הבישול ועוד חומרים חיוניים לישראל ותמשיך לעשות כן לצד עזרה וסיוע לקהילה בתוכה היא פועלת".

עשרות מסכי טלוויזיה נתרמו לחולי הקורונה ברמב"ם

השהות בבידוד רפואי היא חוויה לא פשוטה כלל עבור המטופלים. ברמב"ם הרימו את הכפפה ופנו אל מספר גופים, חברות ונדבנים שונים, שהחליטו להתאגד ולתרום ביחד לא פחות מאשר 35 מסכי טלוויזיה חדשים לרווחתם של מטופלי מחלקת הקורונה  בבית החולים.

עשרות מסכי טלוויזיה נתרמו למחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
עשרות מסכי טלוויזיה נתרמו למחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

התורמים, שביקשו להישאר אנונימיים, מסרו כי זוהי תרומתם הצנועה למאבק בנגיף, שמשפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. "בימים אלו אנו רואים את הישראלי היפה", אמרה סיגל אמסלם, ראש מדור תרומות במחלקי משאבי חוץ של רמב"ם, שיזמה את הפנייה, "זה בהחלט מחמם את הלב לראות איך כולם נרתמים, כל אחד בדרכו שלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות