fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזן מגדילה את תקציב הסיוע לתושבים ותתרום 30 מיליון שקלים

דירקטוריון בזן הורה להגדיל את תקציב התרומות לטובת הסיוע לתושבי ישראל. התקציב יופנה לטובת חבילת סיוע נרחבת, בהמשך ל-1.5 מיליון שקלים לטובת אזרחים במצוקה. יו"ר בזן: "נמשיך לסייע לכל חלקי החברה בישראל, לצד שמירה על אספקת אנרגיה רציפה למשק. אנחנו נעבור את הימים האלה יחד"
משה קפלינסקי, יו"ר קבוצת בזן | צילום: שגיא מורן

‏מתגייסים למאמץ הלאומי: קבוצת בזן ממשיכה לסייע לאזרחים שנפגעו באופן ישיר או עקיף מהלחימה. דירקטוריון בזן הנחה להגדיל את תקציב הסיוע ל-30 מיליון שקלים עקב המצב המלחמתי, זאת לאחר הענקת חבילת הסיוע ראשונית בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.

הקבוצה תמקד את הסיוע שלה בסיוע לספק פתרונות דיור למפונים מהחזית, סיוע לבריאות הנפש, וסיוע למאמצים לשמירה על בטחון התושבים ולרווחת חיי החיילים המגויסים, בסדיר ומילואים.

בין הארגונים שבזן תמקד את מאמציה נמצאים זק"א, עמותות נט"ל וער"ן שפועלות להענקת תמיכה נפשית, שיתוף הפעולה עם רשת ישרוטל לטובת אירוח תושבים מקווי העימות ועמותות נוספות הפועלות אל מול כוחות הבטחון.

קבוצת בזן פועלת בימים קשים אלה מתוך מחויבות עמוקה לציבור בישראל ותספק סל סיוע לקשת רחבה של פעילויות חיוניות. כל זאת לצד התנדבות וועדי העובדים של הקבוצה בשלל פעילויות ברחבי הארץ. הפעילות הזו נעשית כמובן במקביל לאספקת כלל המוצרים החיוניים שהקבוצה מייצרת כיום, בהתאם לצרכי משק האנרגיה.

משה קפלינסקי, יו"ר קבוצת בזן: "עם ישראל היום חזק ומאוחד מאי פעם. החוסן הלאומי שלנו נבחן ביכולת של כולנו לסייע לכל חלקי החברה בישראל ולעבור את התקופה הקשה הזו. נמשיך לסייע לכל חלקי החברה בישראל, לצד שמירה על אספקת אנרגיה רציפה למשק.

אני גאה בקבוצה שלנו בהתגייסות המוחלטת לטובת המאמץ הלאומי, בתמיכה וסיוע לכלל תושבי המדינה. קבוצת בזן תרמה ותמשיך לסייע ולתרום לאזרחים שנפגעים במלחמה שנכפתה עלינו בכדי לחזק את ביטחונה של מדינת ישראל. אנחנו נעבור את התקופה הזו יחד, חזקים מתמיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות