fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפקט הקורונה: האישה הזמינה חברים והבעל נעל עצמו בחדר

השהות המשותפת חשפה וויכוחים רבים בין בני זוג והאישה החליטה שהגיע הזמן להתגרש
קורונה | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
קורונה | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

בני הזוג בתחילת שנות השלושים לחייהם, עובדים בתחום ההייטק ושניהם הוצאו לחופשה ללא תשלום. היציאה הזו והבדידות בבית עם התינוק בין שנה וחצי הפכו את חייהם מהר מאוד לסיר לחץ שלווה בלא מעט ויכוחים.

עם תחילת משבר נגיף הקורונה קיבל הבעל הודעה כי עליו לצאת באופן מידי לחל"ת. האישה קיבלה הודעה זהה יומיים לאחר מכן. מאז תחילת שבוע שעבר נמצאים בני הזוג בדירתם ונראה כי השהייה המשותפת לא עושה להם טוב. בפניה שהעבירה האישה לעו"ד שרין סולן היא טוענת בין היתר כי הוויכוחים אינם יודעים גבול. "כל היום, על כל נושא כמעט והביחד הזה מלמד אותי כי הזוגיות שלנו לא בריאה", טענה האישה.

באמצעות מייל כתבה האישה לעורכת הדין שלה. "לצערי נפגשנו כבר לפני שנה וחצי בנסיבות שונות ואז המשבר טופל וחלף, אבל עכשיו נראה שהשעמום קשה ופוגעני". באותו מייל היא מגוללת כמה וכמה סיפורים על מריבות עם בעלה. בין היתר: "הזמנתי זוג חברים. שניהם בריאים, שניהם חברים טובים, למעשה שכנים שלנו שגם הם לא יצאו מהבית. בן זוגי הסכים שיגיעו, אבל כשאלה הגיעו הוא ננעל בחדר ואפילו לא יצא להגיד שלום. הוא הסביר את זה בכך שרצה לשמור על בריאותם של החברים".

עוד היא כותבת כי בבידוד שהם מצויים בו מרצון היא מגלה הרבה מאוד פערים שמעידים כי הקשר ביניהם אינו טוב וגם אחרי משבר הקורונה אין טעם להחזיק אותו. "אני מבקשת ממך לפעול ללא דיחוי לפתיחת הליך שיביא את הקשר בינינו מיד אחרי המשבר לקיצו", כתבה האישה לעו"ד סולן וביקשה ממנה לפעול כדי להגיע להליך גירושים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות