fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אילאי אזרזר זקוק לכם. פתחו את הלב ואת הכיס

דפנה אזרזר, אמו של אילאי, היא אישה של נתינה. היא דופקת על שולחנות עבור משפחות רבות שנאבקות על חיים תקינים לילדיהם, ועכשיו היא זו שפונה לבקש עזרה
זקוק למקום מחיה המותאם לצרכיו. אילאי אזרזר עם המטפלת | צילום: משפחת אזרזר
זקוק למקום מחיה המותאם לצרכיו. אילאי אזרזר עם המטפלת | צילום: משפחת אזרזר

משפחת אזרזר מקרית ביאליק מבקשת את עזרתכם. אילאי אזרזר הוא נער עם אוטיזם ופיגור בתפקוד מאוד נמוך. משפחתו חולמת להעניק לו בית שיהיה מותאם לצרכיו ובכך יחזרו לו לחיות חיים טובים וקלים יותר, כפי שמגיע לו.

דפנה אזרזר, אמו של אילאי, בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה, נותנת ייעוץ למשרדי ממשלה בכל הקשור לחינוך מיוחד ונכויות והמנכ"לית של עמותת אהב"ה, היא אישה של נתינה. היא דופקת על שולחנות עבור משפחות רבות שנאבקות על חיים תקינים לילדיהם, ועכשיו היא זו שפונה לבקש עזרה.

כך סיפרה אזרזר באתר התרומה על הרגע שבו הבינו שאילאי לא יהיה ככל הילדים: "אילאי היה תינוק רגיל וחייכן. בגיל מאוד צעיר התחילו אצל אילאי פליטות שמהר מאוד הפכו להקאות. לא היה רופא שלא ביקרנו, לא היה בית חולים שלא הגענו אליו. כולם אמרו פה אחד, ששריר הקיבה שלו חלש וזה יסתדר במשך הזמן. לקראת גיל 11 חודשים ראינו שאילאי מתחיל לאבד קשר עין.

"כמעט שהרמנו ידיים עד שהצעתי לנסות ולהגיע לרב פירר. במזל גדול הצלחנו להגיע אל הרב ששלח אותנו מיד לפרופסור ברנסקי ז"ל, מנהל מחלקת גסטרו בבית החולים הדסה עין כרם. כשראה את אילאי מיד אמר לנו: 'אתם לא יוצאים מפה, אני חייב לבדוק מה יש לו'.

"בבדיקות פשוטות התגלה הנורא מכל. אילאי מרוקן מוויטמינים. נאמר לנו שתהיה פגיעה מוחית ושאילאי לא יגדל להיות הילד שחלמנו. כהורים לא הרמנו ידיים. האמנו בו והשקענו בו את כל מה שיכולנו".

מאותו היום בבית החולים, חייהם השתנו. משפחת אזרזר היא משפחה לוחמת ושמחה, אך הקשיים המשיכו להיערם בזה אחר זה.

"מאז אנחנו במסע חיים בדאגה אין סופית לצרכיו של אילאי וביכולת לפרנס ולכלכל בית עם ארבעה ילדים. אילאי, נער עם אוטיזם ופיגור בתפקוד מאוד נמוך, סיעודי ואינו מדבר, הוא נעדר תחושת כאב ומוזן דרך גסטרוסטום (כפתור שמחובר לקיבה). אילאי נדרש להשגחה צמודה 24 שעות ביממה ולסיוע בכל הפעולות היומיומיות".

כעת משפחת אזרזר מבקשת עזרה. עזרה שתוכל להקל על חיי היומיום של אילאי ושל שאר בני המשפחה. "אנחנו בבית קטן מאוד שאיננו מתאים בשום אופן לצרכיו ולציוד הרב שאילאי זקוק לו, כמו חדר למטפלת הצמודה שלו, מעברים רחבים בכל הבית, מיטה סיעודית, ציוד שיקומי, מקלחת מותאמת ועוד.

"אנו, המשפחה של אילאי, פונים אליכם בבקשה לעזור לנו לבנות לאילאי מקום מחיה המותאם לצרכיו שיאפשר לו לשמור על בריאותו. אנו מאמינים כי בעזרתכם נוכל לעשות זאת ולהעניק לאילאי את החיים שמגיעים לו".

המשפחה קוראת לכל מי שיש ביכולתו – לתרום עבור הקמת יחידה מותאמת לאילאי, שתהווה עבורם שינוי חיים של ממש. מספר תרומות כבר נרשמו, ונותרו עוד 37 ימים עד לסוף קמפיין התרומות.

לתרומות לחצו על הקישור

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות