fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרה בקשתה של עיריית קרית ים להקים מתחם ספורט אתגרי בחוף הים

ועדת הערר המחוזית לתכנון ולבנייה של מחוז חיפה דחתה ערר שהגישו משרדי הפנים ואיכות הסביבה נגד האישור שקיבלה עיריית קריית ים להקים מתחם ספורט אתגרי על חוף הים.
טיילת קריית ים - בקרוב עם פארק אתגרי | צילום: ערן לביא
טיילת קריית ים - בקרוב עם פארק אתגרי | צילום: ערן לביא

עיריית קריית ים, שאותה ייצג עו"ד אסף עירוני ממשרד ש.פרידמן אברמזון ושות', הגישה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה בקריות בקשה להקים על רצועת החוף מתחם ספורט אתגרי שיכלול בין היתר שבילי אופניים, מתחם רכיבה אתגרית, סקייטפארק ובריכת גלישה.

הוועדה המקומית אישרה את הבקשה, אולם משרדי הפנים ואיכות הסביבה הגישו ערר על ההחלטה בטענה כי הקמת המתחם תדרוש פיתוח אינטנסיבי שישנה את פני רצועת החול הטבעית, וכי זה עומד בניגוד לעקרונות ולכללים של התוכנית הכוללנית לכל רצועת החוף.

הוועדה דחתה את הטענה וקבעה כי הקמת המתחם אינה עומדת בניגוד לעקרונות של התוכנית הכוללנית וכי אין מניעה לתת היתר להקמתו.

ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, מסר בתגובה: "דחיית הערר הינה הוכחה חשובה וניצחת לקידום הפיתוח העירוני של חזון קריית ים כעיר החוף של הצפון. קידום הפארק היה תקוע שנים רבות וכעת הוועדה אמרה את דברה. בזכות דחיית הערר נוכל להמשיך לקדם את פיתוח האזור במסגרת התוכנית האסטרטגית לחוף הים שתכלול פנאי, תרבות ונופש, תוך התחשבות בערכי הטבע והסביבה בתכנון זהיר וייחודי שיוצא לוועדת החופים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות