fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב שמעון ביטון אינו מופיע ברשימת המוהלים של הרבנות הראשית לישראל

יו"ר ש"ס בקרית מוצקין, הרב שמעון ביטון, שפועל גם כמוהל, אינו מופיע ברשימת המוהלים המוסמכים על ידי הרבנות הראשית לישראל, על פי הרשימה המעודכנת האחרונה שפורסמה על ידי הרבנות הראשית לפני כשלושה חודשים.
כרטיס הביקור של הרב שמעון ביטון
כרטיס הביקור של הרב שמעון ביטון

יו"ר ש"ס בקרית מוצקין, הרב שמעון ביטון, שפועל גם כמוהל, אינו מופיע ברשימת המוהלים המוסמכים על ידי הרבנות הראשית לישראל, על פי הרשימה המעודכנת האחרונה שפורסמה על ידי הרבנות הראשית לפני כשלושה חודשים.

הוועדה הבינמשרדית להסמכה ולפיקוח על המוהלים של הרבנות הראשית לישראל מפרסמת רשימה של מוהלים מוסמכים על ידי הוועדה להסמכה ולפיקוח על המוהלים. ברשימה מופיעים מוהלים מוסמכים מכל הארץ על פי אזורי חיוג. כמו כן מפורסמים המחירים המומלצים לתשלום למוהלים של אלף שקלים למוהל מוסמך ואלף וחמש-מאות שקלים למוהל מומחה.

שישה מוהלים מהקריות מופיעים ברשימה של הרבנות הראשית לישראל: יוסף אברקי, יונתן אברקי, יוסף אזרד, מאיר ביטון, איתן לירן ושלמה משה. ליד כל אחד מהמוהלים ברשימה של הרבנות הראשית לישראל מופיע גם מספר האישור ותוקף פקיעת תעודת ההסמכה. שמו של הרב שמעון ביטון אינו מופיע ברשימה. עם זאת, בעמוד הפייסבוק שלו נראה ביטון באירועי ברית מילה כשהאחרון שבהם הוא מחודש ינואר האחרון.

ממידע שהגיע להד הקריות עולה כי ביטון עשה מה שנקרא שלב ראשון והיה צריך לעשות עוד שלב תחת פיקוח אך לא עשה זאת. עוד התברר כי לביטון ניתנו כמה הזדמנויות להשלים את התהליך אך הוא לא עשה זאת ולכן הוצא מהרשימה. על פי המידע ביטון הוסמך בעבר כמוהל ועל פי הנהלים הוא אמור לחדש את ההסמכה לאחר קבלת דיווח מפקח על עבודתו ועד שדבר זה לא יעשה, שמו לא יופיע ברשימה המוהלים המוסמכים. מהרבנות הראשית נמסר בעניין זה "הרבנות הראשית ממליצה להורים להשתמש רק במוהלים שמופיעים ברשימה שמתעדכנת באתר הרבנות הראשית לישראל".

לאחר פניית הד הקריות מסר ביטון "ראיתי שאני לא רשום שם (ברשימת המוהלים המוסמכים-ד"ג). התקשרתי אליהם והם טוענים שלא חידשתי את הרישיון. המסכה זה משהו אחר ורישיון זה משהו אחר. את ההסמכה עשיתי כבר ב-2006, אני מוסמך. רישיון זה משהו אחר, הם טוענים שלא שילמתי את זה לפני ארבע שנים ולכן לא חידשו לי אותו. אמרו שישלחו לי בוחן ואין בעייה".

ביטון כיהן כחבר מועצת עיר בקרית מוצקין בעבר והתמודד על מקום במועצת העיר בבחירות האחרונות לרשות המקומית אולם בבחירות אלו לא הצליחה ש"ס להכניס נציג למועצת העיר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות