fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הראיון הגנוז והמרגש עם דני נישליס ז"ל

מנכ"ל רדיו חיפה, דני נישליס ז"ל בראיון הגנוז, אותו התיר לפרסם רק אחרי לכתו: "הספקתי בחיים המון, רק הדבר שרציתי יותר מכל, לבלות עם נכדיי, כנראה שבורח לי"
דני נישליס ז"ל | צילום: ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0
דני נישליס ז"ל | צילום: ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0

דני נישליס ז"ל, מייסד ומנכ"ל רדיו חיפה, שהלך לעולמו ביום שישי האחרון השאיר אחריו ראיון גנוז שקיים עם המו"ל נתנאל סמריק מחברת קונטנטו נאו – קידום ושיווק דיגיטלי לספרים וסופרים. את הראיון ביקש נישליס לפרסם רק אחרי לכתו.

סמריק: "כשנה לפני מותו, פנה אליי דני, אותו אני מכיר שנים רבות. הוא ביקש סיוע בהוצאה לאור של ספר ילדים שכתב עבור נכדיו. בשנה החולפת התפתחה בינינו תקשורת קרובה, שבמהלכה ביקש ממני להתראיין לאולפני קונטנטו נאו, ראיון שאותו ישאיר לנכדיו שלא יכירו אותו, כמזכרת".

דני נישליס ודני נישליס ונתנאל סמריק | צילום: באדיבות נתנאל סמריק
דני נישליס ונתנאל סמריק | צילום: באדיבות נתנאל סמריק

בראיון הנדיר שמובא כאן לראשונה, מספר נישליס שחלומו הגדול בחיים, "הכמעט אובססיבי", לדבריו, הוא שתהיה לו ההזדמנות לשחק עם נכדיו, להכיר אותם ולאהוב אותם. "אני משאיר אחריי תעשיית רדיו אזורי, אבל הנשמה שלי היא הנכדים. החלום להיות עם הנכדים שלי, הוא הסיפור שלא יקרה חוץ מאשר בראש שלי. אני רוצה שתהיה לי רק הזדמנות לאהוב את הנכדים שלי ושתהיה לי הזדמנות להראות להם את זה".

בראיון מדבר נישליס בגילוי לב על מחלתו, על הטיפולים, על חוסר הוודאות שבמחלתו ועל העדר היכולת לתפקד. "הספקתי המון בחיים, באמת שאין לי טענות, בשתי ידיי ובלי כפית זהב, אבל רק את הדבר שרציתי יותר מכל – לשחק עם הנכדים, את זה לא אספיק, דווקא זה כנראה בורח לי".

"הנכדים של פפה". ספר הילדים שכתב דני נישליס | באדיבות נתנאל סמריק
"הנכדים של פפה". ספר הילדים שכתב דני נישליס | באדיבות נתנאל סמריק

דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה, חבר מועצת העיר חיפה לשעבר, הלך ביום שישי האחרון לעולמו בגיל 63 בתום מאבק ארוך במחלת הסרטן. נישליס הוא מהאבות המייסדים של הרדיו האזורי בישראל והקריירה שלו עברה באבני הדרך של תחנות רדיו אזוריות רבות. הוא הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים וארבעה נכדים.

לצפייה בראיון הגנוז, באדיבות נתנאל סמריק: http://bit.ly/32bMzAY

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות