fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסוד הוא באיכות ובטעמים הבלתי נשכחים

יש לכם כל הסיבות שבעולם לבוא לאכול במסעדת ערוזנא: בגלל הטעמים המשובחים, בגלל האיכות, בגלל הניקיון, בגלל טיב השירות ובגלל המחירים
מסעדת איכות של בשרים, דגים ומאכלי ים. המטעמים של ערוזנא | צילומים: יח"צ
מסעדת איכות של בשרים, דגים ומאכלי ים. המטעמים של ערוזנא | צילומים: יח"צ

הימים ימי תחילת מלחמת העולם הראשונה. תושבי א-שאם (סוריה), הסובלים מרעב קשה, מתבשרים כי ספינה בשם "רוזאנה", שנושאת במטענה חיטה, עושה את דרכה אליהם. אלא שהתקווה שנאחזו בה, הפכה מהר מאוד לאכזבה, לאחר שהתברר שלא חיטה נושאת הספינה, אלא תפוחים וענבים. האכזבה הזו הולידה שיר שהושר על ידי נשות א-שאם, שיר שעם השנים הפך לאחד המפורסמים בחברה ובפולקלור הערביים: "על הרוזאנה, על הרוזאנה, כל ההנאה שבה / מה עשתה הרוזאנה, אלוהים יגמול לה / ולכם, ההולכים לחלב, אהובי נסע איתכם / אשר נשאתם את הענבים ומתחתם היו התפוחים".
מתוך סיפור העם הזה נולד שמה של המסעדה הנהדרת, "ערוזנא", שהוקמה לפני ארבע שנים וחצי באעבלין, על ידי תושב המקום חמודי חיידר, רק שלהבדיל מהסיפור הנפלא, ממסעדת ערוזנא, הבטחה שלנו, לא תצאו רעבים, ואתם תחזרו אליה שוב ושוב.

מסעדת ערוזנא. צילום: יח"צ

ערוזנא היא מסעדת איכות של בשרים, דגים ומאכלי ים. היא ממוקמת ממש בכניסה לאעבלין צמוד לתחנת הדלק דור אלון. אם תציינו בווייז "ערוזנא אעבלין", הוא יוביל אתכם למקום במדויק. למסעדה תפריט עשיר ומגוון המציע, בין היתר, מבחר בשרים כמו קבב, שניצלים, פרגיות, שישליק עגל, צלעות כבש, עוף בגריל, סטייק אנטריקוט לצד מבחר דגים ומאכלי ים, 20 סוגי סלטים ופיתות מיוחדות עם בצל, זעתר וסומק. סוד הטעם המשובח של כל המאכלים המוגשים בערוזנא הוא בתבלין ייחודי למסעדה, שהופך כל מאכל למעדן של ממש. חמודי מסרב בתוקף, ובצדק, לגלות את הסוד.
חמודי חיידר, 30, נשוי לחדיג'ה, אחות מוסמכת בבית החולים פלימן, והשניים הורים לשלוש בנות – בת שנתיים וחצי ותאומות בנות שנה וחודשיים. אחרי שעבד שנים בתחום הקולינרי וספג טעמים משובחים במטבחה של אמו, החליט חמודי להביא את כל הניסיון והידע שצבר למסעדה משלו, ופתח את ערוזנא.
מי שטעם פעם אחת את האוכל המוגש בערוזנא, חוזר למסעדה שוב ושוב, וכך יצא שהמסעדה נהנית מחוג לקוחות קבוע שמרגישים בה בבית ממש. מלבד יום שני, המסעדה פתוחה בכל שאר ימות השבוע, כולל שישי ושבת.
כבר בכניסה למסעדה תבחינו מיד שהיא בוהקת מניקיון. גם על טיב האוכל אין בערוזנא שום פשרות, ואיכות היא מילת המפתח. השירות במסעדה אדיב ויעיל מאין כמוהו, והיחס הוא חם, ביתי ואישי. אם תוסיפו לכל אלה את המחירים המאוד-נוחים, תגיעו למסקנה שבכלל לא משתלם לכם לאכול בבית ובטח שלא כדאי לכם לעמוד על הרגליים, לבשל ולהתעייף.

מחירים לדוגמה: עבור מנה עסקית – הכוללת שמונה סוגי סלטים לבחירה, תוספות לבחירה, שני שיפודי פרגית או קבב או שישליק חזה או שווארמה עגל וכבש או כבד או לבבות או סטייק פרגית או חזה עוף או שניצל או פילה אמנון – תשלמו 49 שקלים בלבד.
עבור מנת השף הכוללת צלעות כבש או אנטריקוט או שיפודי כבש או דג לברק/דניס פלוס שמונה סוגי סלטים ותוספת לבחירה תשלמו 79 שקלים בלבד.
מחירים נוספים: חומוס הבית – 25 שקלים; שישליק עגל או קלאמרי – 59 שקלים; מבחר ענק של מאכלי ים (דגי ים, דג סלמון ופירות ים – שרימפס טריים יום-יום) – 89 שקלים; עוף בגריל לקחת הביתה (בטעם המיוחד של מסעדת ערוזנא) – 90 שקלים; עוף בגריל לאכול במקום – 150 שקלים; מרק הבית (משתנה מדי יום) – 10 שקלים.
ההמלצה שלנו: קחו את המשפחה ותבואו. ההבטחה שלנו: אתם תחזרו שוב ושוב. בתיאבון.
מסעדת ערוזנא, אעבלין מזרח, 100 מ' מהכניסה בצד שמאל, צמוד לתחנת הדלק דור אלון אעבלין | טל': 077-2047121, 052-8778878   

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות