fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרפאה המיתולוגית של מכבי בגושן נפתחה מחדש

מעניקה שירותי רפואת משפחה, רפואת עור, נוירולוגיה, נפרולוגיה, כירורגיה פלסטית, אורולוגיה (בקרוב), אורתופדיה, מרפאה לבריאות הנפש, שירותי מעבדה מכבי פארם
מגוון שירותים בפרישה מצוינת. מרפאת גושן המחודשת | צילום: יח"צ
מגוון שירותים בפרישה מצוינת. מרפאת גושן המחודשת | צילום: יח"צ

המרפאה המיתולוגית ברחוב גושן 3 נפתחה מחדש לטובת התושבים ויעבדו בה רופאים מומחים במגוון רב של תחומים.

במשך שנים רבות המרכז הרפואי בגושן שימש כמרכז הראשי של מכבי בקריות. בשנתיים האחרונות הושקעו משאבים רבים על מנת לפתח את המרפאה הישנה ולפתוח במקום מרכז מומחים חדיש, ובשבוע שעבר נחנך מחדש המכרז הרפואי בגושן.

שנתיים לאחר הקמת המרכז הרפואי מגה מוצקין בשדרות בן גוריון, מכבי ממשיכה להוביל  את שירותי הבריאות בעיר, וכעת מרחיבה עוד יותר את שירותיה עם פתיחתו המחודשת של המרכז בגושן, על מנת להרחיב עבור המבוטחים את פרישת שירותי הרופאים המומחים של מכבי בעיר.

המרכז הרפואי המחודש יעניק שירותי רפואה מגוונים החל מרפואת משפחה, רפואת עור, נוירולוגיה, נפרולוגיה, כירורגיה פלסטית, אורולוגיה (בקרוב), אורתופדיה, מרפאה לבריאות הנפש, שירותי מעבדה, שירותי מכבי פארם  ועוד. במכבי מוסיפים כי הרחבת השירותים נעשתה מתוך מחשבה מעמיקה על חברי הקופה הוותיקים שקיבלו בעבר את השירות הרפואי בגושן ומעתה יטופלו אותו שוב במרפאה המחודשת.

גיל אדרעי, המנהל הוותיק של מכבי בקרית מוצקין: "מדובר ברגע מרגש עבורי. המרפאה בגושן הרגישה כמו בית עבורי שנים רבות. כאשר אני מסתכל היום על קרית מוצקין ורואה את מרפאת מגה מוצקין לצד המרפאה בגושן והמרפאה בנווה גנים פועלות יחדיו זהו סיפוק אדיר וגאווה לראות כמה הרפואה בעיר התפתחה. מגיע לתושבים ליהנות מאיכות ומגוון שירותים בפרישה מצוינת".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות