fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילקוט של הילד במרכז סכסוך גירושים

בהסכם פשרה הוחלט כי הילד יילך חצי שבוע עם התיק שאביו קנה לו, ובחצי השני עם התיק שרכשה עבורו האם
ילקוטים | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

שנת הלימודים נפתחה אצל בני זוג בוויכוח מר סביב התיק שהילד יישא לבית הספר. בפשרה הוחלט שחצי שבוע הוא יילך עם תיק אחד ובחצי השני עם התיק האחר.

וויכוח סוער בין בני זוג שנשואים זה 14 שנים, סביב התיק שילדם ייקח לבית הספר, הוביל אותם למשרדה של עו"ד שרין סולן ולפשרה הדומה למשמורת משותפת ולתביעת גירושים. "אני לא יכולה לסבול את ההתנהגות של בעלי ולכן אני רוצה להתגרש", טענה האישה בפני עו"ד סולן.

בני הזוג ניהלו בשבועיים האחרונים ויכוחים מרים סביב התיק שעימו יילך לבית הספר בנם שעלה לכיתה א'. האישה רצתה תיק שרכשה עם שאר הציוד הנדרש, בעוד הבעל רצה את התיק שהוא רכש לילד ושעליו מתנוססת תמונתו של כוכב הכדורגל ליונל מסי.

עו"ד שרין סולן | צילום יח"צ

האשה פנתה אל עו"ד שרין סולן לפתרון המחלוקת והבהירה כי הילקוט של בנם הוא רק סימפטום, שכן הבעיות הרבה יותר עמוקות. לדברי האישה, כל דבר קטן גורר ויכוח. עו"ד סולן מדגישה כי למרות שמדובר בבני זוג משכילים ובעלי תארים אקדמיים עם שכר גבוה, הוויכוחים ביניהם הם ויכוחי סרק של "שני ילדים קטנים". עם זאת הקרע הוא עמוק, ולדברי האישה הוא בלתי ניתן לאיחוי אלא באמצעות פרידה.

הילד עצמו, כל מרבית הילדים, בחר בילקוט עם תמונתו של מסי. אך כדי להגיע לפשרה זמנית סוכם, כי הילד יילך עם הילקוט של מסי בשלושת הימים הראשונים של השבוע ובהמשך השבוע יילך עם הילקוט שרכשה לו האם, וכך חוזר חלילה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות