fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החליק במקלחת ויפוצה בכמעט 100 אלף שקלים

אילוסטרציה: פיקסאביי
תושב הקריות בן 42 אשר במהלך יום עבודתו בבית אבות בחיפה עת שטף כיסאות נכים באזור המקלחות והחליק, יקבל פיצוי בסך של 97 אלף שקלים מהמוסד לביטוח לאומי ומחברת הביטוח של בית האבות.
עו"ד לידור פוגל אורן. צילום: יניר סלע
עו"ד לידור פוגל אורן. צילום: יניר סלע
תחילה תבע העובד באמצעות עורכת דינו, לידור פוגל-אורן, את ביטוח לאומי כי התאונה ארעה במהלך יום עבודה ולאחר מכן את בית האבות והתובע יפוצה בסך של 97,000 ש"ח בגין הנזק שנגרם לו, פגיעה בידו הדומיננטית. בכתב התביעה נטען כי המים של המקלחת זרמו לסלון במקום לביוב ובעת שהוא פסע לכיוון הסלון הוא החליק ונפגע בידו הימנית שנשברה.
עו"ד לידור פוגל-אורן מסרה בתגובה: "החוק והפסיקה קבעו לא אחת כי קיימת חובת הזהירות של מעבידה כלפי עובדיה וכי על המעבידה חלה החובה לנקוט בכל האמצעים הסבירים כדי להבטיח תנאי עבודה וסביבה בטוחה ואופטימאלית , ובין היתר, להנהיג שיטת עבודה בטוחה, אשר תשמור על העובד מפני מפגעה  כזו או אחרת וכן החובה להעמיד את העובד על קיומן של סכנות אפשריות במהלך ביצוע עבודתו. מעבידה אשר לא נוהגת כאמור מפרה את חובת הזהירות החלה עליה כלפי עובדיה. היות ומדובר בתאונת עבודה הגיש משרדנו תביעה אף כנגד במוסד לביטוח לאומי אשר אף הוא פיצה את התבוע בגין נזקו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות