fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה הבנייה בפרויקט OLYMPIA TOWERS בקרית ים

הפרויקט החדשני משלב אורח חיים בריא עם סטנדרט מגורים גבוה. בהיצע: תמהיל דירות מגוון, כולן מתוכננות בקפידה ובעלות חנייה ומחסן קומתי צמוד לדירה
אולימפיה טאוורס | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן
אולימפיה טאוורס | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן

קבוצת כפיר, יזמית פרויקט OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים מדווחת כי הבנייה החלה וכי 215 משפחות כבר רכשו בו את דירותיהן החדשות. הפרויקט מוקם בשכונת גלי ים החדשה בסטנדרט בנייה גבוה עם חדר כושר וג'ימבורי פרטי בבניין סמוך למרכזי תרבות וספורט. בפרויקט מוצעות למכירה דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן עם מרפסת, כולן מתוכננות בקפידה ובעלות חנייה ומחסן קומתי צמוד לדירה. המחירים: החל מ-1.025 מיליון שקלים.

בפרויקט ייבנו ארבעה בניינים, מתוכם שני מגדלים של 25 קומות ושני בניינים של 10 קומות. מקבוצת כפיר נמסר, כי, לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית, שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה לתושב שתאפשר יצירת קשר עם התושב בשגרה ובחירום.

הפרויקט עוצב על ידי משרד האדריכלים אלף-בית, שבראשו עומד האדריכל זהר אלטמן, מי שמשרדו מופקד על תכנון השכונה כולה.

שכונת גלי ים נמצאת במיקום מרכזי ומתאפיינת בבניינים רבי קומות הפונים, מהצד האחד, לנוף מרהיב של הים, ומהצד השני פונה אל אגם הברבורים בחי פארק והיכל התיאטרון בקרית מוצקין. השכונה ממוקמת בקרבת מרכזי תרבות וספורט, ובסמוך לה, ישנם פארקים ושטחי ציבור רחבים ירוקים ונגישים, שבילי אופניים ומסלול ריצה לחוף הים. בנוסף, נמצאות בתכנון הקמתו של גשר עילי שיחבר את השכונה לקרית מוצקין והקמת בתי ספר וגני ילדים.

מקבוצת כפיר נמסר: "המטרה שלנו היא ליצור חוויית מגורים ששמה דגש על אורח חיים בריא ומשלבת ספורט בפרויקט שכולו אליפות: אלופים בסטנדרט,  אלופים באיכות, אלופים בנוף. הפרויקט מעניק לדייריו ערך מוסף של שילוב בין ספורט לבין אורח החיים המודרני העמוס, בלי לעזוב את הנוחות של הבית. חברת נועם דיזיין נבחרה לעצב את הלובאים ולנהל את שינויי הדיירים בפרויקט.

קבוצת כפיר חוגגת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור במגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובמחירים הטובים ביותר. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות