fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוד ניצחון

כדורסל ליגה לאומית: מכבי קרית מוצקין רושמת עוד ניצחון גדול, הפעם על מכבי הוד השרון. עוזר המאמן אלעד פוגל: "הפנים למשחק הבא נגד הפועל עפולה"

מכבי קרית מוצקין ניצחה אתמול, שלישי, בבית את מכבי הוד השרון 94:78 עם עוד הופעה מעולה של סטיבנס שאליו הצטרף רום קורנליוס. מוצקין רושמת עוד ניצחון גדול והיא בהחלט באחת התקופות היותר טובות שלה בעונות האחרונות.
הרבע הראשון
הרבע הראשון החל בנקודות של הקבוצה המארחת מידי אמין סטיבנס, שנענו בנקודות מהצד השני של טרבון יוז. קליעות של רום קורנליוס ואמין סטיבנס העלו את התוצאה ל-6:2 מהיר לאחר דקת משחק אחת. ג'ימי הול נחסם בדרך לסל על ידי אמין סטיבנס ויחד עם שלשה של תום מעיין, התוצאה עמדה על 9:4. ג'ימי הול מדייק ב-2 נקודות, אך הקבוצה הביתית לא נותנת לפער להצטמצם ויחד עם נקודות של לורנס אקפריגין, התוצאה 11:6 לאחר שלוש דקות וחצי לתוך הרבע הראשון.
התקפות שלא צולחות בצד של הוד השרון, שלא מוצאת את הטבעת, ורום קורנליוס עם שלשה מדויקת – 14:8 לקבוצה המארחת. בדקות הקרובות אף קבוצה לא מצליחה לייצר נקודות, כאשר עבירה של תום מעיין שולחת את יוז לשלוש זריקות עונשין, 14:11. כחמש דקות לסיום הרבע הראשון, מטלון עם שלשה ונקודות של תום מעיין – 19:13. שחר עמיר עונה בשלשה משלו והתוצאה מצטמצמת ל-19:16 בלבד. עבירה שנשרקת על רום קורנליוס שמדייק מהקו יחד עם שתי שלשות של טסלר ושל מטלון – 27:20, שתי דקות לסיום הרבע. נקודות של יריב עמירם סוגרות את הרבע הראשון בתוצאה 27:22 לטובת מוצקין.
הרבע השני
הרבע השני נפתח עם נקודות של רום קורנליוס וגיא פרבר – 33:23, והקבוצה ממוצקין מגדילה את הפער לדו ספרתי. עבירה שנשרקת לטובת טרבון יוז שולחת אותו לקו ושוב התוצאה מצטמצמת ל-33:25. אמין סטיבנס עם נקודות שומר על הפער הדו ספרתי בין הקבוצות 35:25.
אלא שאז דקות לא טובות של מוצקין, טרבון יוז עם שתי זריקות עונשין מדויקות, שלשה ועוד 2 נקודות של דורי סהר מהוד השרון, והתוצאה 32:35 4 דקות אל תוך הרבע השני. 2 נקודות של תום מעיין, ורועי פרל מחליט לקחת פסק זמן, לאחריו רום קורנליוס עם 4 נקודות שלא מקבלות מענה מהצד השני. לורנס תורם עוד שתי משלו, והתוצאה 36:45 לטובת מוצקין.
פסק זמן של הוד השרון שלא עוזר לקבוצה האורחת, והרבע נסגר עם נקודות של סטיבנס. 47:36 למוצקין.
הרבע השלישי
הרבע השלישי נפתח בהובלה של מוצקין. נקודות מהירות של לורנס והפער גדל ל-47:36 למוצקין. שחר עמיר מהוד השרון עם 2 נקודות ועבירה בלתי ספורטיבית שנשרקת עבור טרבון יוז שמדייק, והוד השרון שוב מצמצמת את התוצאה לחד ספרתי 49:40. לאחר מכן אמין עם שתי זריקות עונשין שמוצאות את דרכן פנימה עם עוד 2 נקודות שדה, ומוצקין, כפי שהורגש מתחילת המשחק, לא מתכוונת לתת למשחק הזה לברוח לה – 54:42 למוצקין לאחר 2 דקות משחק. טרבון יוז לא מוותר וקולע עוד 2 נקודות, אבל גיא פרבר משיב לו עם שלשה – 57:45, כשהשעון מראה שנותרו שש דקות לסיום הרבע. ג'ימי הול ודורי סהר מהוד השרון עם 5 נקודות משותפות 59:52, אבל פרבר ממשיך עם מטווח השלשות ומדייק בעוד אחת. לאחר דקות טובות של הוד השרון שלא מקבלות מענה מהצד הביתי, ההפרש עומד על 3 נקודות בלבד – 62:59 – למוצקין. מוצקין מצליחה לשמור על היתרון בהמשך הרבע ומסיימת אותו בתוצאה 70:64.
הרבע האחרון
רבע גדול לחבורה של רועי פרל, שבו היא מצליחה לקלוע 24 נקודות לעומת 14 בלבד של הוד השרון. טסלר עם הנקודות הראשונות של הרבע, ולאחריו עבירות על גיא פרבר ואמין סטיבנס שנשלחים לקו, ושוב ההפרש חוזר להיות דו ספרתי 74:64 לאחר דקת משחק אחת בלבד. ג'ימי הול מנסה להשאיר את הוד השרון בתמונה כאשר הוא קולע 4 נקודות רצופות ויחד עם עוד 2 של טרבון יוז, והוד השרון נושפת בעורפה של מוצקין בתוצאה 76:72, כשהשעון מראה שש דקות לסיום המשחק.
הדקות הבאות אופיינו בהגנה חזקה שבהן נשרקו עברות לטובת החבורה מהקריות שידעה לדייק ברגעים הקריטיים של המשחק. שלשה גדולה של נועם מטלון, ומוצקין שוב מצליחה לברוח ליתרון דו ספרתי – 85:74. רום קורנליוס עם עוד 2 נקודות ודקות לא טובות של הוד השרון, ומכאן היה ברור שהמשחק הזה הולך בכיוון אחד בלבד. שלשה של תום מעיין לא מותירה לקבוצה מהוד השרון סיכוי – 91:74 כשהשעון מראה שתי דקות לסיום. קורנליוס עם סל ועבירה, והמשחק מסתיים עם עוד ניצחון יקר של מוצקין בתוצאה 94:78
עוזר המאמן אלעד פוגל אמר בסיום המשחק: "אנחנו שמחים מאוד לפתוח את הסיבוב הראשון עם ניצחון ביתי חשוב על קבוצה טובה וחזקה שתיאבק על כניסה לפלייאוף. המשחק היה צמוד ברוב שלביו. השחקנים גילו אופי ואסרטיביות, הפנים למשחק הבא נגד הפועל עפולה, והמטרה להמשיך את המומנטום ולשמור על הבית".
רום קורנליוס אמר בסיום: "ניצחון מאוד חשוב שלנו, שממשיך את המומנטום והדרך החיובית שאנחנו נמצאים בה. רועי ואלעד הכינו אותנו למשחק, ואני שמח שהוצאנו את הדברים לפועל. קיבלנו בחזרה את טסלר, שהיה מאוד חסר לנו בשבועות האחרונים, ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא. בהזדמנות זו אני קורא לכל הקהל שלנו להגיע בשבוע הבא למשחק נגד עפולה. צריכים אתכם!"
קלעו למוצקין: אמין סטיבנס 25 נק' 10 רב'; רום קורנליוס 20 נק' 10 רב'; גיא פרבר 13 נק'; נועם מטלון 11 נק' 5 אס'; תום מעיין 10 נק' 3 חט'; לורנס אקפריגין 8 נק'; גל טסלר 5 נק'; ניב אוזן 2 נק' 2 רב'; כמו כן שותפו : נדב בן דוד, עומר שושני, בן מסעודה.
סייעה בהכנת הכתבה: אלמוג גרוסמן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות