fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעל תובע מאשתו פיצויים על הטרדות טלפוניות

על פי התביעה שהוגשה לבית המשפט לענייני משפחה, נטען כי האישה עמדת מאחורי הטרדות טלפוניות רבות שפגעו בתחושת הביטחון והפרטיות של הבעל
עו"ד גיא אופיר | צילום: דורון גולן

לבית המשפט לענייני משפחה בחיפה הוגשה תביעה של בעל הטוען כי רעייתו בנפרד עומדת מאחורי הטרדות טלפוניות שפגעו בו וגרמו לו לחרדה ועוגמת נפש.

בני זוג שנפרדו לפני כשנה ומאז מנהלים הליכי גירושים. בסמוך לעזיבתו את הבית, החל הבעל לקבל מדי יום עשרות שיחות טלפוניות ממספרים טלפון שונים שכללו גידופים ואיומים. בעצת עו"ד גיא אופיר מומחה לדיני משפחה, שכר הבעל את שירותיו של משרד חקירות שלאחר חקירה מאומצת חשף כי רעייתו בנפרד עומדת מאחורי מסע ההטרדות הטלפוניות.

הבעל הגיש תלונה במשטרה והוא מבקש באמצעות עו"ד אופיר מבית המשפט לענייני משפחה בחיפה, פיצוי כספי של 360 אלף שקלים מרעייתו בנפרד, בגין נזקיו בשל ההטרדות הטלפוניות. הבעל, המנהל חברה פרטית בתחום הבנייה, טוען כי "ההטרדות הטלפוניות הרבות שהגיעו לעיתים לעשרות ואף למאות שיחות טלפוניות ביום, הסבו לו נזק רב וגרמו לפגיעה בכושר עבודתו  והשתכרותו בעתיד". בנוסף, הבעל מבקש מבית המשפט פיצוי כספי מאשתו בנפרד, בגין גרימת עוגמת נפש, פגיעה בפרטיות ובתחושת הביטחון האישי, שגרמה לו אף לפנות לקבלת טיפול פסיכולוגי.

עו"ד אופיר, טוען בכתב התביעה שהוגש לביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה "לתובע  נגרמה  פגישה קשה ביותר באיכות החיים ובפרטיותו  בשלוות חייו והוא איבד את תחושת הביטחון האישי ואף סובל מאז מחרדות ופחדים על רקע ההטרדה".  "זאת ועוד" טוען עו"ד אופיר "הבעל חש  חרדה עצומה עם כל שיחת טלפון ובמיוחד שיחה ממספרים חסויים, שגרמו לשיבוש  בשגרת חייו. לנוכח  נסיבות אלה הוא אף נזקק לטיפול פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי וכן טיפול תרופתי אינטנסיבי על מנת להקל על סבלו ואף עלולות להיגרם לו בעתיד הוצאות רפואיות מרובות בשל כך".  האישה מבקשת מבית המשפט  לדחות את התביעה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות