fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעלים של הקאלה: כל האירועים יתקיימו כמתוכנן

באולמי הקאלה מבקשים להרגיע את בעלי השמחות לאור צו ההפסקה המינהלי שהוצא הבוקר למתחם האירועים. "הליקויים יתוקנו כבר מחר והצו יבוטל לאלתר"
אולמי קאלה | הדמיית ארכיון: סטודיו שוקי באגים
אולמי קאלה | הדמיית ארכיון: סטודיו שוקי באגים

סגן הרופא המחוזי של משרד הבריאות ד"ר יהונתן דובנוב הוציא הבוקר, שני, צו הפסקה מינהלי לאולם השמחות קאלה במפרץ חיפה בשל ליקויים תברואתיים.

וכך נכתב בצו: "אני מוציא את הצו על סמך ממצאי הביקורת שערכו במקום מפקחת לשכת הבריאות המחוזית חיפה ורופא וטרינר רשותי ב-6 באוגוסט, השימוע שנערך לך ב-13 באוגוסט והביקורת החוזרת שנערכה לאחר השימוע, ב-26 באוגוסט. בביקורות אלו נמצאו מצב תברואי ותפעולי ירוד וליקויים חמורים המסכנים את בריאות הציבור".

בהמשך מפרט ד"ר דובנוב את הליקויים: מצב תברואי ירוד במבנה ובציוד וטיפול לקוי במזון ובאיחסונו. מן הצו: "בשל ממצאי הביקורת החוזרת אשר מצביעים על מצב התברואי ירוד, המשך הטיפול הלקוי במזון, אי הצגת נוהלי עבודה והתעלמות מוחלטת מדרישתנו, החלטתי להוציא את צו ההפסקה".

במשרד הבריאות מודעים לעובדה שמדובר באולם שמחות, שמתקיימים בו אירועים מדי יום. ד"ר דובנוב כותב: "נוכח מהות העסק והאפשרות הסבירה שאמורים להתקיים אירועי שמחות באולם בימים אלו ועל מנת לאזן בין שמירה על בריאות הציבור מחד גיסא ופגיעה במזמיני אירועים מאידך גיסא, כמפורט לעיל, הצו ייכנס לתוקפו ב-4 בספטמבר (יום רביעי), על מנת לתת פרק זמן של התארגנות לקיום אחר הצו. ניתן יהיה להתקשר עם קייטרינג בעל רישיון יצור בתוקף, שיספק את מנות המזון לאירועים. בכפוף לקבלת אישור משרדנו מראש, נוכל לאשר ביטול חלקי של הצו על דרך של הפעלת אולמי השמחות בלבד, ללא הפעלת המטבח המבשל, וזאת עד לתיקון הליקויים במטבח ומניעת הסכנה לבריאות הציבור. עד אז, הצו שיכנס לתוקפו ב – 4.9.19 כאמור יחול על העסק
באופן מלא".
מאולמי קאלה נמסר בתגובה: "אולמי קאלה פועלים זה כ-15 שנים ללא דופי וללא עוררין כמתחם האירועים הגדול והמצליח ביותר בצפון, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקריטריונים, בהם רמת האוכל, הניקיון, השירות והמקצועיות. אלפים רבים של זוגות ערכו את אירועיהם במתחם הקאלה והביעו שביעות רצון מרבית מתפקוד המתחם כולו.
"בנוגע לצו המניעה, שהוצא כנגד המתחם בשעות האחרונות, לאחר שיחה עם המפקח המחוזי של בריאות הסביבה – יתוקנו הליקויים כבר מחר והצו יבוטל לאלתר. הליקויים כביכול שדווחו הם ליקויים בתחזוקת המבנה החיצוני ואינם ליקויים במזון. אני רוצה להרגיע את כל הזוגות – כל האירועים אשר נקבעו להיערך בקאלה – אכן ייערכו בקאלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות