fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם ובתה שנהרגו בתאונה ליד בן שמן מקרית ים

ההרוגות הן ענת רוזנברג, בת 12, ואמה, אירנה דובינסקי. חטיבת הביניים רודמן שבה למדה ענת תיפתח מחר בעשר בבוקר. צוותים חינוכיים ופסיכולוגים ישוחחו עם תלמידים
ענת רוזנברג ז"ל | צילום: באדיבות עיריית קרית ים
ענת רוזנברג ז"ל | צילום: באדיבות עיריית קרית ים

אגף החינוך של עיריית קריית ים, בתיאום עם משרד החינוך במחוז חיפה, יפתחו מחר את חטיבת הביניים רודמן שבה למדה ענת רוזנברג, בת 12, שנהרגה היום בתאונת הדרכים בצומת בן שמן. פסיכולוגים ייפגשו עם חבריה של ענת לספסל הלימודים. במקביל נערכים באגף הרווחה כדי לסייע למשפחה בסידורי ההלוויות. ראש העירייה דוד אבן צור ביקש להביע את תנחומיו ומסר, כי העירייה תתגייס לעזרתה ככל יכולתה. בתאונה נהרגה גם אמה של ענת, אירנה דובינסקי, בת 30, בשבוע ה-32 להריונה. העובר יולד והוא במצב אנוש.

מנהלת חטיבת הביניים שרה שייקר, הוציאה הערב, מוצאי שבת, הוגעה להורי התלמידים: "לצערנו הרב, קיבלנו היום בשורה מרה וכואבת על מותה של תלמידתנו ענת רוזנברג מכיתה ח'2 בתאונת דרכים קטלנית. גם אמה נהרגה בתאונה. אחותה הקטנה ואביה מאושפזים כעת בבית החולים. כולנו מרגישים צער ועצב עמוק נוכח האסון הכבד.
"נוכח האירוע הקשה, בית הספר ייפתח מחר, ובשעה 10:00 תלמידים יוכלו להגיע לבית הספר לשיח עם הצוות החינוכי ופסיכולוגים. במהלך השיח יינתן מידע עובדתי אודות האירוע ויינתן מקום לביטוי רגשי וחבירה לכוחות התמודדות יעילים. ייתכן שילדיכם כבר קיבלו את הבשורה הקשה בשעה זו ומביעים רגשות של עצב וצער. חשוב לאפשר להם את השיח ובעיקר למצוא יחדיו את כוחות ההתמודדות שלהם. חשוב לחזק את תחושת המסוגלות בהתמודדות עם האירוע".

זירת התאונה בבן שמן | צילום: דוברות מד"א
זירת התאונה בבן שמן | צילום: דוברות מד"א

התאונה הקשה, בין רכב מסחרי לרכב פרטי, אירעה היום ב-15:30בכביש 6 סמוך למחלף בן שמן. בתאונה נפצעו גבר כבן 65 וילדה כבת 8 באורח בינוני ושישה נוספים, בהם שלושה ילדים, באורח קל.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א דניאל דקלו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. בשולי הכביש עמדו שני כלי הרכב, כשהרכב המסחרי נוטה על צידו והרכב הפרטי מעוך. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות, שנמשכו גם במהלך הפינוי המהיר לבתי החולים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות