fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: האופוזיציה לא הופיעה לישיבת המועצה

דוח של היועץ המשפטי קבע שסיעת "רוח חדשה במוצקין" מנועה מלדון בנושא מאגרי המידע בשל ניגוד עניינים של היו"ר שלה, ציקי אבישר
עיריית קרית מוצקין: צילום דורון גולן
עיריית קרית מוצקין: צילום דורון גולן

חמשת חברי סיעת "רוח חדשה במוצקין" לא הופיעו לישיבת מועצת העיר שנערכה אתמול בערב, רביעי. בישיבה אמור היה לעלות לדיון סעיף שעוסק במאגר המידע על תושבי העיר והשימוש שנעשה בו לכאורה. נושא זה עלה לכותרת לאחר שנטען כלפי ראש העירייה חיים צורי כי הוא עשה במאגר שימוש לצרכים פוליטיים. חקירת המשטרה בנושא זה טרם הסתיימה.

עוד לפני הדיון התקבל בעירייה דוח של היועץ המשפטי, שקבע כי יש ניגוד עניינים בנוכחותו של יו"ר "רוח חדשה" ויו"ר האופוזיציה העירונית, צבי (ציקי אבישר), בדיון בנושא מאגר המידע.

בסרטון וידיאו שפרסם אבישר הוא אומר שקיבל חוות דעת משפטית, לפיה הסיעה מנועה מלדון בנושא. מדבריו של אבישר: "למה אנחנו בניגוד עניינים? כי אנחנו אלה שחשפנו את פרשת מאגרי הידע ותבענו את העירייה לפצות את תושבי מוצקין. בגלל שחשפנו את הפרשה, אנחנו בניגוד עניינים".

מועצת עיר קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
מועצת עיר קרית מוצקין | צילום: דורון גולן

אבישר הוסיף, כי בפגישה עם הממונה על המחוז במשרד הפנים, שהתקיימה לפני כשבועיים, חברי הסיעה שטחו בפניו את טענותיהם על ראש העירייה. לדברי אבישר, למרות המידע שהוצג לממונה על המחוז על הפרות לכאורה של צורי, הרי שעד מועד ישיבת מועצת העיר, לא פרסם הממונה על המחוז את המלצותיו.

בדיון עצמו, שנמשך זמן קצר, הודיע צורי כי מי שהקים את מאגר המידע וניהל אותו היה אבישר בעצמו בעת שהיה מנהל מחלקת הדוברות של העירייה. יצוין כי בפרשה זו נחקרו במשטרה – צורי, סגן ראש העירייה, מנכ"ל העירייה וכן עובדים שהיו קשורים למערכת המחשוב של העירייה. המשטרה טרם הודיעה על מסקנותיה.

במהלך הישיבה הוחלט עוד על רכישת 500 גלאי עשן להתקנה בבתיהם של קשישים בעיר, הגדלת תקציבים לבינוי מוסדות חינוך, הקמת ועדת ערר לארנונה וסבסוד חלקי לבית הספר של החגים בחופשת חנוכה עקב ביטול הסבסוד על ידי הממשלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות