fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיירי רחוב המכבים בקרית אתא חיים בזבל

הדיירים טוענים כי פח האשפה המרכזי מרוחק מהבתים וכי התושבים המבוגרים מתקשים להגיע אליו, לכן הזבל נערם ברחוב. העירייה: "מתבצע פינוי אשפה שלוש פעמים בשבוע"
אשפה זרוקה בכל פינה. רחוב המכבים בקרית אתא | צילום: עצמי
אשפה זרוקה בכל פינה. רחוב המכבים בקרית אתא | צילום: עצמי

צחנה, חולדות בבתים ואשפה ברחובות. זוהי מציאות חייהם של הדיירים ברחוב המכבים בקרית אתא.

"אנחנו חיים ברחוב, שברובו מתגוררים בו אנשים שזכאים לדיור של עמיגור, אנשים שידם אינה משגת", סיפרו השבוע דיירים ברחוב ל"הד הקריות", אנחנו רוצים לחיות בכבוד. כל האזור מלא באשפה, עכברים וחולדות. שמנו רשתות בבתים על מנת שלא ייכנסו עכברים הביתה".

מתברר, כי פח האשפה המרכזי, המשרת את תושבי הרחוב, מרוחק מבתי הדיריים, והם נאלצים ללכת מספר דקות על מנת לזרוק את האשפה. "כיוון שהפח מאוד רחוק, אנשים מבוגרים שלא מסוגלים ללכת פשוט לא מגיעים עד לשם", סיפר דייר בשכונה, "וכך קורה שהזבל פשוט נערם ברחוב".

הדיריים פנו לעירייה, ולדבריהם העירייה הודיעה להם שהנושא טופל, אך לטענתם, המצב נותר בעינו. "המראות נמצאים ממש מולנו. לא ראינו כאן מכוניות איסוף זבל, האשפה נותרה זרוקה ברחובות".

לדברי הדיירים, פח האשפה המרכזי נמצא בקרבת בית אבות וגן ילדים, וההורים מוטרדים מהמחשבה שהאשפה נערמת בקרבת הגן. "כשהילדים יוצאים לשחק בחוץ הם נחשפים לכל האשפה, לחולדות ולעכברים. זו לא צריכה להיות סביבת המשחק של הילדים שלנו".

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "ברחוב מכבים מתבצע פינוי אשפה שלוש פעמים בשבוע על בסיס קבוע. הוצבה מכולה ברחוב לבקשת הדיירים, שמשרתת שני בניינים. שתי מכולות נוספות הוצבו בסוף הרחוב על מנת לשרת את שאר הבניינים, שלושתן מפונות באופן קבוע. באחד המקרים צולמה אחת המכולות מלאה בקרטונים, שהשליך דייר שלא התחשב בימי הפינוי. הקרטונים הושלכו בערב שישי ופונו מיד לאחר מכן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות