fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר הדיון בעניין המשמורת על בנותיה של מריה טל

משפחתה של מריה טל ז"ל מבקשת להעביר את הבנות לרשותה. הן שוהות כעת אצל משפחתו של הבעל, מקסים טל, המואשם ברצח אשתו
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק

מחר, שלישי, יתקיים דיון מכריע בעניין המשמורת על הילדות של מקסים טל ואשתו המנוחה, מריה. הילדות, בנות 4 ו-5, שוהות כעת אצל בני משפחתו של מקסים טל, שמואשם ברצח של אשתו.

בכתב האישום נגד מקסים טל, שהוגש בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בחיפה, נטען שהוא רצח את אשתו, מריה, באמצעות סכין, לאחר שגילה על מערכת היחסים שיש לה עם גבר אחר. טענתו, כי אשתו שמה קץ לחייה על רקע רצונו להתגרש ממנה, נדחתה לאור הממצאים של המכון הפתולוגי והראיות שנאספו על ידי חוקרי הצוות המיוחד של משטרת זבולון.

הדיון מחר צפוי להתקיים במחלקת הרווחה בעיריית קרית ביאליק. לעו"ד רועי קרן, סנגורו של טל הטוען לחפותו, הצטרף עו"ד גרגורי שיינפלד, המייצג את אמו של טל בעניין המשמורת על הבנות.

עו"ד רועי קרן | צילום: יח"צ

עוה"ד רועי קרן וגרגורי שיינפלד: ״אין חולק כי לנה היא המשמורנית היחידה המתאימה והראויה. לנה תמיד דאגה לבנות, והן כל עולמה, והיא זו שממשיכה לדאוג לכל צורכיהן ומחסורן, במיוחד בימים קשים אלו. כמו כן, אנו מבקשים להודות ולחזק ידם של התורמים הרבים אשר פתחו את ליבם וכיסם ודואגים לרווחתן העתידית של הבנות".

בתוך כך נודע, כי שירות בתי הסוהר החליט לקצר את עונש שלילת שיחות הטלפון שהוטל על טל. העונש הוטל לאחר שטל שוחח עם כלי תקשורת במהלך אחת מהארכות המעצר, אליהן הובא על ידי שירות בתי הסוהר. עו"ד קרן פנה לשב"ס בטענה שהעונש שהוטל על מרשו אינו מוצדק, שכן טל לא ידע שאסור לו לשוחח עם התקשורת. על פי החלטת שב"ס יכול טל לשוב ולשוחח בטלפון עם עורך דינו ובני משפחתו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות