fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפושים נרחבים אחרי בן 14 שנעדר בוואדי ירכא

כוחות גדולים של כיבוי אש, משטרה, מד"א ויחידות חילוץ פועלים כעת באזור. הנער רכב בטרקטורון עם חברו. חברו אותר
צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף
צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף

כוחות כיבוי והצלה פועלים ברגעים אלו בסיוע לוחמי יל"מ, יחידת להבה וצוללנים, באזור "וואדי אל מג'נונה" (מעיין "עין יפעם"), בין ירכא לג'ת, לאיתור נער שביקש לחצות יחד עם חברו בטרקטורון את המעיין. החבר אותר, הנער השני טרם אותר. מפקד האירוע רשף עופר חזן, מדווח על זרימת מים חזקה באזור.
ממד"א נמסר: בשעה 10:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על טרקטורון שנסחף בזרם סוער בנחל סמוך לירכא. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר שלכוד בזרם המים בשלבי חילוץ. בשלב זה כוחות הכיבוי הוציאו מהנחל טרקטורון שנלכד בזרם. במקום נערכות סריקות לאיתור הרוכב.

צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף
צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף

מהמשטרה נמסר: במוקד 100 התקבל דיווח בדבר חשש לחיי אדם, כאשר על פי המידע שהתקבל, נצפה נער כבן 14 נסחף בשיטפונות אל הוואדי הסמוך לכפר, והקשר עימו נותק. כוחות משטרה גדולים, בסיוע יחידות החילוץ של משטרת ישראל ולוחמי האש, סורקים את תא השטח. כוחות משטרה רבים, לוחמי מג"ב, יחידות חילוץ של משטרת ישראל וכוחות כיבוי אש ממשיכים בסריקות בסיוע מסוק משטרתי.

ממידע ראשוני עולה, כי הנער יחד עם גבר כבן 23 רכבו על גבי טרקטורון באזור המיוער סמוך לכפר ירכא וכאשר ניסו לחצות את נחל "עין מג’נונה" ("עין יפעם") נסחפו בשיטפון, כאשר הגבר הצליח להיחלץ מהנחל ואילו הנער נסחף במורד הוואדי עד שאבד עימו קשר עין. בתוך כך, מפקד תחנת עכו פתח חפ"ק במקום לשם קליטות הכוחות, תדרוכם והצבתם על פי גזרות, כאמור בסיוע מסוק משטרתי שחג מעל במטרה לנסות ולאתר את הנער באמצעים טכנולוגיים נוספים.

צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף
צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות