fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גורמים במערכת הפוליטית בקרית אתא: הילה שלם נכשלה ועכשיו היא תוקפת את ראש העירייה. שלם: לא הקשיבו לי

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה רובין שלם. צילום: גונן שמר

גורמים בכירים במערכת הפוליטית בקרית אתא יצאו השבוע במתקפה נגד הילה שלם, המתמודדת למועצת העיר, בטענה שלמרות שדלתו של ראש העירייה פתוחה בפניה, היא מעדיפה להתנגד לו.

לאחר שפרשה ממועצת העיר בקדנציה הקודמת, מינה ראש העירייה, יעקב פרץ, את שלם ליועצת ראש העירייה לנוער וצעירים על מנת שתוכל להכין תוכניות עבור העירייה. בנוסף, שלם היא גם חברת דירקטוריון חברת המתנס"ים העירונית, מה שמקנה לה אפשרות לפעול בדרכים נוספות לקידום מטרותיה בעיר.

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה שלם. צילום: גונן שמר

מאז הודיעה שלם על כוונתה להתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר היא הצליחה לעורר את כעסם של גורמים בכירים במערכת הפוליטית בעיר שמסרו השבוע "היו לה חמש שנים לפעול למען הנוער והצעירים. הדלת של ראש העירייה תמיד הייתה פתוחה בפניה אולם היא לא השכילה לנצל זאת על מנת לפעול למען הנוער והצעירים. עכשיו, אחרי שלא הצליחה בתפקיד היא משתלחת בראש העירייה ומנסה להאשים אותו בכישלון שלה".

שלם, שבינתיים קיבלה את האות י' בפתק ההצבעה בקלפי, לאחר שנאסר עליה להשתמש באות צ', טוענת מנגד "הגעתי עם עשרות תוכניות וכל רעיון  שהבאתי, ראש העירייה לא הקשיב ושום דבר לא קרה. כבר לפני שנה וחצי אמרתי לו שאם הוא לא יקשיב לי, אתמודד בבחירות". שלם הוסיפה כי לאחר הבחירות "אם ראש העירייה יקשיב לי, אחבק אותו כל היום. אם הוא לא יקשיב לי אני אהיה הקרצייה הכי גדולה שיש". ברשימתה של שלם נמצאים גם רואי דוד, ניר יעקובי, איציק ג'ינו וירדן גואטה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות