fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 22 מקרית אתא מואשם ברצח בוחן הנהיגה

הבוקר הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אביב חכים בן אליהו בגין רצח יוסף שמילוביץ מקרית מוצקין ודקירת אדם נוסף
זירת הרצח של יוסף שמילוביץ ז"ל | צילום: דוברות המשטרה חוף
זירת הרצח של יוסף שמילוביץ ז"ל | צילום: דוברות המשטרה חוף

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה הבוקר, חמישי, לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אביב חכים בן אליהו, 22, מקרית אתא, בגין רצח בוחן הנהיגה יוסף שמילוביץ, 67, תושב קרית מוצקין וכן בגין עבירות של ניסיון לרצח והחזקת סכין.
מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינב איסטקו, עולה, כי ב-30 ביוני בשעה 06:30 יצא בן אליהו מביתו כשהוא מצויד בשתי סכינים בכוונה להגיע לדירת חברו, בר דהן. הנאשם הגיע לביתו של דהן, דפק מספר פעמים בדלת, ומשלא היה מענה, עזב את המקום והחל ללכת ברגל לכיוון רחוב אושה בקרית מוצקין. בסביבות השעה 06:45, בעודו הולך ברחוב, הבחין בן אליהו ביוסף שמילוביץ, עימו אין לו היכרות מוקדמת, הולך לכיוון מכוניתו. בן אליהו פתח את דלת הרכב הקדמית שלצד מושב הנהג, נכנס לתוכו ודקר את המנוח בפלג גופו העליון, תוך שהמנוח מנסה להתגונן ולהדוף אותו. בשלב מסוים יצא המנוח מהרכב, אך בן אליהו המשיך לדקור אותו בפלג גופו העליון. כשהוא פצוע ומדמם, חזר המנוח לרכבו ונסע לתחנת משטרת זבולון. בשעה 06:55 הוא הגיע לתחנת המשטרה, החנה את רכבו, צעד לכיוון עמדת השומר וכעבור דקות ספורות התמוטט. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את אותו למרכז הרפואי רמב"ם, שם נקבע מותו.

עוד עולה מעובדות כתב האישום, כי לאחר האירוע, המשיך בן אליהו לדירתו של דהן ברחוב אושה. בסביבות השעה 07:35 הוא נכנס לחדרו של דהן, התיישב על מיטתו, התנפל עליו בצעקות ודקר אותו בחזהו. לשמע הצעקות, אמו של דהן נכנסה לחדר וניסתה להרחיק את בן אליהו מבנה. בן אליהו ברח מהדירה ונתפס על ידי אחד השכנים, שהחזיק בו עד להגעת משטרה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות