fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: אישתאר תשיר לכם מדונה

אחרי שחזרה הביתה לפני כשנתיים בשקט-בשקט בלי יחסי ציבור, אישתאר, הלוא היא אתי זך מקרית אתא, בדרך לכבוש את הקהל הישראלי עם אלבום חדש ועם גרסת בלדה לשיר של מדונה
אישתאר | צילום: אוהד רומנו, עיבוד: שיין הורוביץ
אישתאר | צילום: אוהד רומנו, עיבוד: שיין הורוביץ
  1. הזמרת הבינלאומית אישתאר, בשבילנו תמיד: אתי זך מקרית אתא, סוגרת מעגל. אחרי שחזרה הביתה לפני כשנתיים בשקט-בשקט בלי יחסי ציבור ("כדי שהבעל, מישל, והילדים יסתגלו לחיים בארץ"), היא בדרך לכבוש את הקהל הישראלי עם אלבום חדש.

שרית בירן, המייצגת את אישתאר בישראל, סיפרה השבוע כי הזמרת, שחזרה לאחרונה מסיבוב הופעות בארצות הברית ובקנדה, תוציא בקרוב גרסת כיסוי באנגלית ובערבית לשיר "פרוזן" של מדונה, זאת לאחר שהתקבל אישור לכך ממדונה. אישתאר מבצעת את השיר כבלדה.

בתחילת החודש התארחה אישתאר במופע של קובי פרץ בהיכל מנורה מבטחים וביחד ביצעו את הדואט המפורסם שלהם, "יחד". לאחר מכן ביצעה לבדה את "הדרך אל הכפר" של רבקה זוהר, כשהיא משלבת בו טקסט בערבית וקטע נגינת אקורדיון של שיר של אום כולתום.

השירים באלבום החדש מובאים בגרסתם העברית לצד גרסה באנגלית או בספרדית. אישתאר לקחה חלק פעיל מאוד בעבודה על האלבום ככותבת וכמלחינה. המעבד הוא ליונל, הקלידן שלה בשש השנים הראשונות  ומי שעבד איתה עוד בתחילת הדרך בימי "אלבינה".

אישתאר בבגד של עובד כהן | צילום יח"צ
אישתאר בבגד של עובד כהן | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות