fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוטל צו ההפסקה המינהלי לאולמי קאלה

סגן רופא המחוז הודיע אתמול לבעלי האולם על ביטול הצו לאחר ש"תוקנו רוב הליקויים והוסרה הסכנה החמורה והמיידית לבריאות הציבור"
אולמי קאלה | צילום: מיכה בריקמן
אולמי קאלה | צילום: מיכה בריקמן

סגן רופא המחוז במשרד הבריאות ד"ר יהונתן דובנוב הודיע אתמול, שלישי, לגדי כספי, הבעלים של אולמי קאלה במפרץ חיפה על ביטולו של צו ההפסקה המינהלי.
"אני מבטל את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה ב-3 בספטמבר על ידי  זיוה לייבל, מפקחת בריאות הסביבה וד"ר ווליד חורי, רופא וטרינר מטעם עיריית חיפה", כתב ד"ר דובנוב לכספי, "בהתאם לממצאי הביקורת, תוקנו רוב הליקויים והוסרה הסכנה החמורה והמיידית לבריאות הציבור, שהייתה העילה להוצאת הצו. בנוסף, ב-2 בספטמבר הומצאו ללשכת הבריאות נוהלי העבודה שנדרשו על ידינו במסגרת השימוע. מובהר כי ביטול הצו מותנה בהמשך תיקון הליקויים שנותרו, כעולה מדוח הביקורת המצורף בזה בתוך 14 יום מהיום, לרבות הסדרת אחסון נפרד של בשר, עופות ודגים גולמיים, וזאת בהתאם להנחיית יועץ המזון החיצוני. יובהר, כי אם לאחר פרק הזמן הנקוב לעיל לא יתוקנו הליקויים כמפורט, אשקול הוצאת צו הפסקה מינהלי ללא הודעה נוספת וללא שימוע נוסף".

מהנהלת האולם נמסר: "הנושא יצא מפרופורציה ואנו מברכים את משרד הבריאות ששקל שוב וביטל את הצו. אולמי קאלה פועלים זה כ-15 שנים ללא דופי וללא עוררין כמתחם האירועים הגדול והמצליח ביותר בצפון, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקריטריונים, בהם רמת האוכל, הניקיון, השירות והמקצועיות. אלפים רבים של זוגות ערכו את אירועיהם במתחם הקאלה והביעו שביעות רצון מרבית מתפקוד המתחם כולו". יצוין, כי אתמול בערב התקיימו כל האירועים בקאלה כמתוכנן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות