fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אם תובעת את בתה: החזירי את הדירה שהוצאת ממני במרמה

אילוסטרציה פיקסאביי
אילוסטרציה פיקסאביי

לבית משפט לענייני משפחה בקריות הוגשה לאחרונה תביעה של אם מאזור חיפה כנגד בתה להשבת זכויות בדירת מגורים בקריית אתא. האם תובעת מבתה שתחזיר לה נכס מקרקעין בשווי של כשני מיליון שקל, אותו נתנה לפני מספר שנים בטענה שרומתה והייתה תחת איומים.

האם טוענת בכתב התביעה, כי בתה ובעלה, ניצלו את מצבה הרפואי וכתוצאה מהשפעה בלתי הוגנת, מניפולציות, מעשה הונאה ותרמית, החתימו אותה על תצהיר מתנה לפיו היא מעבירה את זכויותיה בדירה לבתה בלבד. על פי התביעה, לאחר שחתמה על המסמכים, היחס של בתה ובעלה כלפיה החמיר עד כדי הזנחה ואלימות ורק אז פנתה התובעת לשאר ילדיה ושיתפה אותם בנעשה ואז גם הבינה א ההשלכות המשפטיות של מעשיה.

בכתב התביעה נטען כי הבת ובעלה פעלו במשך שנים כדי להרחיקה משאר ילדיה. למרות ניסיונותיה ליצור קשר עם הילדים, הייתה זו בתה אשר מנעה את חידוש הקשר בכוחניות. האם טוענת כי רק לאחר שקיבלה ייעוץ משפטי הבינה שבתה ובעלה פעלו על מנת להונות אותה ולהוציא מרשותה את הדירה במרמה.

עו"ד צחי זיסמן. צילום עצמי
עו"ד צחי זיסמן. צילום עצמי

בכתב ההגנה שהוגש על ידי עו"ד צחי זיסמן, טוענת הבת "הבית ניתן לי במתנה כשאמי הייתה בריאה וצלולה"  ואף נרשמה בטאבו ובכך למעשה המתנה הושלמה ולא ניתן לבטל את הענקתה. עוד טוען עו"ד זיסמן בכתב ההגנה כי "המתנה ניתנה בזמן שהאם היתה בריאה וצלולה ולא היה כל ניסיון של הטעיה או פעולה בחוסר תום לב מצד הבת", בנוסף ציין עו"ד זיסמן, "שמשך שנים הקשר היחיד של האם היה רק עם הבת ובעלה בזמן שהיתה בנתק שנים ארוכות עם שאר ילדיה. בנוסף הוא מכחיש כי הופעל לחץ מצד מרשתו על אמה, או נכפה עליה לחתום על הצוואה בניגוד לרצונה. ביהמ"ש קבע כי יש צורך לשמוע את הצדדים והם יפגשו במהלך הדיונים המשפטיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות