fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכיפה מוגברת נגד תופעות וונדליזם בקרית אתא

שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן
שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן

במהלך חודשי יולי אוגוסט, תקופת חופשת הקיץ של בני הנער, יגביר מערך השיטור העירוני את פעילותו בנושא אכיפה של מעשי ונדליזם והפרעות מנוחה הנגרמים על ידי בני נוער.

שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן
שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן

השוטרים והפקחים יסיירו בכל העיר בכל שעות היום והלילה במוקדי הבילוי של בני הנוער ובגנים הציבוריים במטרה למגר את תופעת השחתת הרכוש הציבורי והרעש המהווים מפגע עבור התושבים במיוחד בתקופה זו.

קטינים אשר יתפסו ע"י השיטור העירוני יקבלו קנסות ע"ס 730 שקלים ויילקחו להוריהם, תוך הגשת תלונה במידת הצורך. במקביל פועלת סיירת ההורים במתכונת מורחבת. בסיירים פועלים כ- 80 הורים מתנדבים המסיירים במוקדי הבילוי של בני הנוער ומפגינים את נוכחותם בשטח ובמידת הצורך מסייעים ומדווחים לשיטור העירוני.

מהשיטור העירוני נמסר כי: " אנו פועלים במרץ למגר תופעות המהוות מטרד עבור התושבים ומקווים לשיתוף פעולה מלא של תושבי העיר במטרה לשמור על ניקיונה של עירנו, להגביר את הביטחון האישי, לצמצם אירועי אלימות ולשפר את איכות החיים בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות