fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתמר צ'יזיק לקה בליבו ונלחם על חייו

אושפז אתמול לאחר אירוע לב קשה. המשפחה מבקשת לא להגיע לביקורים במחלקה ולאפשר לה להקדיש את כל זמנה להחלמתו
אייל ברקוביץ' מכתיר את איתמר ציז'יק למנהל השנה בטקס ספורטאי השנה של "הד הקריות" ב-2013 | צילום ארכיון: נחום סגל
אייל ברקוביץ' מכתיר את איתמר ציז'יק למנהל השנה בטקס ספורטאי השנה של "הד הקריות" ב-2013 | צילום: נחום סגל

מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר פונה אתמול, ראשון, לבית החולים רמב"ם במצב קשה מאוד לאחר אירוע לב. מצבו מוגדר קשה מאוד, והרופאים נלחמים על חייו. בני משפחתו שוהים לידו ומתפללים לשלומו. "משפחתו של איתמר צ'יזיק מודה לציבור על הדאגה הגדולה לשלומו. המשפחה עומדת לצידו ומצפה שישוב לאיתנו. בשלב זה המשפחה מבקשת לא להגיע לביקורים במחלקה ולאפשר לה להקדיש את כל זמנה להחלמתו".

ממכבי חיפה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי חיפה, בראשות הנשיא יעקב שחר, מאחל רפואה שלמה לאיתמר צ'יזיק. המועדון מחזק את ידי משפחת צ'יזיק ומתפלל לשלומו של איתמר, ששימש מנכ"ל הקבוצה במשך 14 שנים".

איתמר צ'יזיק מונה לשמש מנכ"ל מכבי חיפה על ידי הבעלים יעקב שחר בשנת 2002. תחת ניהולו העפילה הקבוצה לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות. צ'יזיק, שהיה חלק בלתי נפרד מהקמת האצטדיון החדש בעיר שנחנך בשנת 2014, היה שותף לחמש אליפויות של הירוקים בליגה. בשנת 2016, אחרי 14 שנים, סיים את תפקידו במועדון. במקביל לתפקידו במכבי חיפה, בין השנים 2008-2010 היה חלק, ביחד עם 13 נציגים נוספים, מדירקטוריון ECT (ארגון הגג של המועדונים הגדולים באירופה).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות