fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישה נהרגה בשריפה בקרית מוצקין

האש פרצה בדירה בקומת קרקע ברחוב מנחם בגין, הרחוב שחוצה את שכונת נווה גנים. האישה חולצה על ידי כיבוי אש וכעת נערכת חקירה לבירור נסיבות השריפה
צילום ארכיון: דוברות כיבוי אש, מחוז חוף

בשריפה שפרצה היום (שישי) בבוקר, בדירה ברחוב מנםם בגין בקרית מוצקין, נהרגה  אישה כבת 73. חוקר דליקות של כיבוי אש וחוקרי המשטרה עורכים חקירה לבירור נסיבות פריצת השריפה.

כיבוי אש בשריפה בקרית מוצקין. צילום: חילוץ והצלה

בסביבות השעה חמש וחצי הוזעקו חמישה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף רמי מרום פרצו לדירה בוערת  ממנה חילצו אישה ללא רוח חיים מדירה בוערת בקומת קרקע ברחוב מנחם בגין בקרית מוצקין .לוחמי האש השתלטו על השריפה ושחררו את העשן מהדירה. תוך זמן קצר הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה תוך שהם מבצעים סריקות לאתר לכודים נוספים ופועלים לשחרור העשן הרב שהצטבר בדירה.
מפקד הצוות הראשון שהגיע רס"ר ערן כהן מספר: "הגענו לשריפה בדירה בקומת קרקע בבניין רב קומות. פרצנו את הדלת הנעולה באמצעות פורץ דלתות כשההודעה על לכודה התבררה כנכונה חילצנו אותה אל מחוץ למבנה והעברנו אותה לטיפול החייאה של חובשים ופארמדיקים". חוקר הדליקות של כבאות והצלה לישראל קבע כי השריפה נגרמה ככל הנראה מכשל חשמלי בתוך חדר הארונות. לוחמי האש חוזרים ומדגישים את חשיבות התקנת גלאי העשן בדירה שמתריע על תחילת שריפה לדיירים במבנה והוכח שוב ושוב כמציל חיים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ניסו להעניק טיפול רפואי לאישה שחולצה מהדירה על ידי הכבאים ולאחר מאמצי החייאה, קבעו את מותה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות